nermzor Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Dette er ikke et angrep på multicom men denne maskinen er ikke verdt 2k engang. Har hatt denne maskinen i mindre enn 1 uke og den har falt fra hverandre, ensete maskinen ble brukt til var å ligge stille på et bord og laste ned i par timer om dagen . Tastaturet er bulet ut på den ene siden, og "falt ned" i den andre, når jeg skriver ser det ut som om tastaturet vil kenkke hvert øyeblikk. Windows har måttet gjennopprettes flere ganger pga alvorlig feil uten at noe ble gjort eller forandret, je betalte heller ikke for at de skulle installere windows men dette gjorde de alikevel. Noe som kan tyde på at jeg fikk en "brukt" eller en maskin som noen andre har levert inn, siden alle CD'ene er åpnet. Fingeravtrykk leseren er ødelagt også, i tilleg kommer det opp en haug av errors uansett hva jeg gjør, nyeste skjermkort drivere gjør pc'en min uspilllbar slik at enste driver jeg kan bruke er den jeg fikk på en brent CD. Jeg kan ikke kjøre win update engang. Dessuten ble maskinen levert oppskrapet under skjermen, som om den var brukt. Det kan hende at jeg er bare uheldig men dette er uakseptabelt for en maskin jeg ga 13.2k for. Som sagt dette er ikke et angrep på multicom men tenkte bare skulle dele erfaringen med denne maskinen. Endret 30. august 2007 av nermzor Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 har du kontaktet multicom angående dette? Høres ut som en opplagt reklamasjonssak. Mange andre er fornøyde med maskinen, regner med multicom også skal klare å hjelpe deg om de får ta hånd om saken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå