aeinstein Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Heisann. Jeg har (kjæresten min har) en T60 som jeg kunne tenke meg å overklokke. Og/eller helst undervolt. Det skal vel hjelpe på batterilevetiden og på viftehastigheten/varmen? (Hvis ikke så overse denne tråden) Er det bare å gå inn i biosen og "dille" med innstillingene liksom? Har klokket stasjonær C2D før, men aldri turt å prøve på en laptop... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Overklokke OG stille ned volten er 2 ting som ikke hører helt sammen. Overklokke - øke volten. Underklokke - senke volten. Edit: Det er foresten skjelden at bærbare sin BIOS er serlig klokkevenlige. Endret 30. august 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Nja, du brude iallefall ikkje overklokke den, men kanskje, berre kanskje, kan det hende at du kan stille ned vcore, men først må du finne ut om biosen dens har den mogleheita først Lykke til! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Overklokke OG stille ned volten er 2 ting som ikke hører helt sammen. 9390126[/snapback] Joda Gjorde det på min Core2Duo. Den ville ikke klokke lenger opp, så da tenkte jeg at det går kanskje an å volte ned. Det gikk, og viftene (styrt av HK) er bare på når jeg spiller Men jeg tror jeg får kameraten min til å sjekke. Han kan slikt Tør ikke å ødelegge damas pc :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå