hlnd Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har tidligere alltid brukt Windows Media Player på den stasjonære, men skaffa meg nå en bærbar som ikke er like kraftig. Her kommer problemet: jeg hører alltid på musikk, uansett hva jeg driver med på PC-n, men nå har jeg hatt problemer med at musikken hakker. Har noen forslag til en musikkavspiller med evne til å vise musikkfiler som jeg har diverse steder på harddisken, og legge dem i en avspilingsliste som jeg kan redigere/ evne til å lage egne spillelister? Generelt sett - finnes det en media player med stort sett de samme funksjonenen for musikkavspilling som WMP, men som tar mindre RAM under avspilling? Viktig at den kan kjøre i bakgunnen selv når fullskjermsprogrammer (spill etc.) kjører. Bidra gjerne med den musikkavspilleren du liker og hvorfor! (Personlig bruker jeg WMP til musikk og VLC til de formatene WMP ikke tar...) Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg bruker winamp til musikk, litt fordi den har litt klassisk cd-spiller utseende og er grei til sitt bruk. Har også brukt jetaudio endel, den tar flere filformat ser mye penere ut (smak og behag) flere funksjoner og bedre lyd (som igjen er smak og behag). http://www.cowonamerica.com/products/jetaudio/ ellers bruker jeg realplayer, delvis fordi den brukes av andre program som jlc internet tv og XnView fordi det tar så mange filformat og spilleren er så basic som den nesten kan få blitt. Blir litt smak og behag og hva du skal bruke den til. Hvis du skal legge inn hele cd samlingen på pcen må du ha et som sorterer bra og riktig, det kjenner ikke jeg til. Om du liker en enkel spiller med få valg, eller en mer omfattende og penere spiller....det vet jo bare du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Etter utseende å dømme kan neppe Foobar 2000 bruke mye ram. Jeg selv bruker Winamp, men nå har jo jeg grei nok pc til å kjøre den da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg bruker selv MediaMonkey. Og det er det raskeste og beste musikkavspillingsprogrammet jeg har prøvd. har prøvd en del. Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå