Airbeam Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) God morgen alle sammen. Jeg kjøpte en WD 200GB 7200 ATA disk for 4 uker siden hos Amentio. Når jeg fikk disken. Var for ivrig når jeg pakket den ut og vips der mista jeg disken på gulvet . Jeg håpet at den fungerte. Den viste seg og fungere. Den gikk knirkefritt i 1 uke, da jeg da skulle overføre filer fra den. Dette likte ikke disken og kom opp med CRC (Cyclic Redundancy Check) feil. Heldigvis var ikke dette på de filene som var kritisk, jeg fikk reddet ut de som var kritisk. Deretter begynnte feilsøkinga på disken. HDD Tune Fant dette: Sendte e-post til Amentio og forklarte problemet som hadde oppstått. De skrev tilbake at jeg skulle retunere den til dem. Men er jeg absolutt nødt til og ha orginal embalasjen, Kan jeg bruke en annen antistasisk pose til disken?. de hoper seg vel ikke opp i dette. Endret 30. august 2007 av Airbeam Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Sørg for at den er pakken inn men antistatisk pose, deretter sørg for å pakke den godt. Bruk aviser etc. og solid eske. Man kan ikke regne med at folk tar vare på all slags embalasje. Skulle jeg tatt vare på all embalasjen på all ting & tang som er blitt kjøpt gjennom tiden måtte jeg ha leid inn en lagerhall til dette formålet... Du må ikke ha så mye "såpe" på henda neste gang du pakker ut en harddisk Lenke til kommentar
ozone Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Sørg for at den er pakken inn men antistatisk pose, deretter sørg for å pakke den godt. Bruk aviser etc. og solid eske. 9390015[/snapback] Litt sent å passe veldig godt på disken nå kanskje... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 ... Når jeg fikk disken. Var for ivrig når jeg pakket den ut og vips der mista jeg disken på gulvet 9389942[/snapback] Jeg synes det er umoralsk å kreve bytte hos selger frodi du slipper harddisken i gulvet. harddisker er ikke laget for denne type håndtering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå