Airbeam Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Hei. jeg sitter her med ett Behringer F-Control F-Audio FCA202 Firewire Lydkort. Og en Dell Inspiron 6400 Laptop Spesifikasjonen: 1024MB RAM 1,7 GHZ Dual Core Pentium M 80 GB HDD 7200 RPM SATA Onboard Lydkort: Sigma tell Audio Utfordringen er som følger: Når jeg skal spille av i winamp, skjer det at lyden hopper ut ved gjevne mellom rom, for så og kutte helt. Trykker jeg på stopp og play igjen så spiller det ikke. Dette hender i alt av program, fra video avspillere, lyd til lydproduksjon-program. Har oppdatert driverne for lydkortet. dette hjalp ikke stort. Ringte også Dell og forklarte problemet, jeg ble informert om å laste ned "Dell™ Notebook System Software" og instalere dette. det gjorde jeg, men ingen forskjell. problemet var fortsatt dær. De sa at viss det ikke forsvant da, skulle jeg ringe, dermed ville de sende ut en teknikker som byttet hovedkortet. men til dere. kan dette være noe annet enn maskinvarefeil? Endret 30. august 2007 av Airbeam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå