archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg er nok å finne fra nå og utover de sene timer ja.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg er med, men er det noen som kommer inn i spillet. På meg står det sjekk intialiser nettverk et elr annet. Så står det sjekk nettverkstilkobling så går det ikke. Har NAT type 2 viss det er til hjelp Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 da har jeg endelig skaffa Warhawk .. nå må jeg bare løse det NAT type 3 problemet Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 A official PS Moderator has announced: We've just been informed that because the servers have been so busy they are performing some maintenance. It should be up and running shortly. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 noen skrik når serverne er oppe og går igjen. spiller litt local imens:D Lenke til kommentar
albions Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Lite spørsmål. Får eg laster ned dette spillet. Når man først har kjøpt spillet, kan man da laste ned spillet så mange ganger man vill i tilfellet det blir slettet ein gang ? Endret 31. august 2007 av albions Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 jepp, man kan laste det ned hvis du fks har slettet det Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 A official PS Moderator has announced:We've just been informed that because the servers have been so busy they are performing some maintenance. It should be up and running shortly. 9398473[/snapback] Nice, begynte å lure på om det var noe rart med nettet mitt. Får prøve igjen litt senere:p Lenke til kommentar
albions Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 jepp, man kan laste det ned hvis du fks har slettet det 9398906[/snapback] Nice, da skal dette spillet lastes ned nå Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 den der var nesten litt morsom:P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Oh no! MS fanboys leide noen terrorister Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hello there, As you have no doubt noticed, the Warhawk servers have currently been taken offline for some unscheduled emergency maintenance. The servers will be back online at around 5:00pm with a temporary solution which should correct the connectivity issues currently being experienced by some users We apologise for this and thank you for your patience, Lestrade. En liten oppdatering for de som ikke har lest Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Alltid svar og få på forumet..sjekka ruter og alt mulig styr her no.. men no har eg lært...alltid forumet først.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Å ha på pro styring på flyene er et must for skikkelig feeling! Fant det ut her tidligere og plutselig føltes flyvingen mer naturlig. Håper etterhvert den som setter opp server også setter opp spillmodus som passer hvert enkelt brett, da noen helt klart er ment for bakkekamp, andre for kun fly osv, mens nå er det bare et stort kaos i lufta på alle brett. Er jo artig, men mye taktisk spilling blir det ikke av slikt. hehe 5:00 pm. Noen som vet hva det vil si i norsk tid? Hvem er den meldingen oppklaring til? Amerika eller her? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hmm, bare poster dette her jeg. Lurte på hvordan man fikser NAT 3 tingen? Har ps3 koblet trådløst til en Di-524 router som igjen er koblet til Nextgentel bredbåndsrouter. har testet å aktivere DMZ i Di-524 for ps3 men dette funket ikke. noen tips? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Slenger meg med archon: når er 5 pm? Driver å laster det ned nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Er med i løpet av dagen, så om noen vil spiller eller noe her det bare å sende ein meld elns. Veit bare ikkje når eg blir å oppdrive. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Satser på at det er London for da er det oppe om 7 min Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Førstemann til å hyle ut at serveren er oppe Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) da var serveren oppe.. Endret 31. august 2007 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå