Enigma123 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg sleit noe så inni gampeanus med tiltinga på flyene, at jeg kjører spaker-only nå. Noen som kjører med tilt? 9394637[/snapback] Slet litt selv i starten, men hjalp en del etter jeg skrudde ned "Sensivity". Lenke til kommentar
psino Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kjører spaker selv. Fordelen med sixaxisen er at en kan styre siktet helt individuelt av hvor en kjører, noe som er sinnsykt vanskelig, men nok har sine payoffs når man blir god til det. Får se det litt an om jeg skal gå over til det etter hvert, eller om spaker egentlig fungerer godt nok Forøvring er det L3, og ikke R3 som er push to talk Hvordan funker lyden i chatten for dere? Min bare spraker og er helt for jævlig. Satte headsettet på lading nå, håper det hjelper. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Forøvring er det L3, og ikke R3 som er push to talk 9394781[/snapback] Sikker? Er ikke det zoom-inn knapp på snipern da? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Mener på at det er L3=snakke og R3=Zoom. Endret 30. august 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har alle her lasta ned el? Jeg skal kjøpe bd versjonen med headset.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ja hva annet skulle vi ha gjort mener du? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Sjekka i manualen nå, det er L3! Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Har alle her lasta ned el? Jeg skal kjøpe bd versjonen med headset.. 9394923[/snapback] har kjøpt spillet å.... hadde bare ikkje tolmodighet til å vente på å få det fra canada Endret 30. august 2007 av kake111 Lenke til kommentar
toygard Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Det er vel mulig å slå av voice chat i spillet? Plagsomt når man ikke har headset selv. Skal sikkert kjøpe det etterhvert men. Endret 30. august 2007 av toygard Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Woohoo, fikk lasta det ned jeg også, etter å ha lånt litt kreditt fra min bedre halvdel. Spillet virker svært lovende, får teste det ut mer i morgen, forhåpentligvis med litt folk herfra og voice-chat. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg sleit noe så inni gampeanus med tiltinga på flyene, at jeg kjører spaker-only nå. Noen som kjører med tilt? 9394637[/snapback] Nein sixaxis kan ta seg ein fing i anus, nok ein gang viser det seg å vere gimmick på gimmick for min del. Så sjukt artig å fly sikk sakk i mellom fjell/hus med ein jævel i ræva som faen ikkje gir seg uansett kor mye akrobatikk du viser han Så er det digg å vere han som henger på andre til tider også Nei eg var skeptisk til dette spillet, men skpesisen var litt vel rettet også da. Syns fortsatt det er lite artig å springe rundt med pistol/rifle på bakken. Ett eller anna med kontrollen i spillet som gjør at det føles så feil og stivt ut. Men det å springe rundt med bazooka og herje lufta fra bakken er så vanvittg digg da. Gleder meg til skolen er over i morra for å si det sånn. Endret 30. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 De første 5 minutta var jeg skuffa.. Men etter å ha spilt litt så ble det bare bedre å bedre.. Når jeg hadde lært meg å fly skikkelig ble det skikkelig gøy Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg sleit noe så inni gampeanus med tiltinga på flyene, at jeg kjører spaker-only nå. Noen som kjører med tilt? 9394637[/snapback] Nein sixaxis kan ta seg ein fing i anus, nok ein gang viser det seg å vere gimmick på gimmick for min del. Så sjukt artig å fly sikk sakk i mellom fjell/hus med ein jævel i ræva som faen ikkje gir seg uansett kor mye akrobatikk du viser han Så er det digg å vere han som henger på andre til tider også Nei eg var skeptisk til dette spillet, men skpesisen var litt vel rettet også da. Syns fortsatt det er lite artig å springe rundt med pistol/rifle på bakken. Ett eller anna med kontrollen i spillet som gjør at det føles så feil og stivt ut. Men det å springe rundt med bazooka og herje lufta fra bakken er så vanvittg digg da. Gleder meg til skolen er over i morra for å si det sånn. 9395799[/snapback] Sixaxis var helt forferdelig å styre med, ja! Dere må for all del slå på "pro flight" i menyen for flyet! Kameraet følger da alltid baken til flyet, både vertikalt og horisontalt. Ingenting slår følelsen av å ta en flipp-flopp-tvist for plutselig å ligge oppned bak jævelen som var etter deg, for så og fyre 7 missiler etter han. DØØØ! Noen tricks i fly som kanskje ikke alle har fått med seg: Hold inne R2 - Gir deg en kontinuerlig boost, og mer fart. Dobbeltrykk R2 - Skyter deg avgårde i ei salig fart. Hold inne L2 - Aktiverer flaps og gir deg mye bråere styring. De fleste har vel fått det med seg til nå. Har du prøvd å herje lufta fra bakken med sniper? Få inn tre fulltreffere og elsk følelsen av at du plutselig er usannsynlig treffsikker med sniperen. Jeg vil bli ferdig på jobb! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Pro Flight har eg ikkje haket av for, gleme jo å teste ka det var for noe i går. Takk for påminnelsen Lenke til kommentar
praystation Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 De første 5 minutta var jeg skuffa.. Men etter å ha spilt litt så ble det bare bedre å bedre.. Når jeg hadde lært meg å fly skikkelig ble det skikkelig gøy 9396047[/snapback] Hadde akkurat samme erfaringen. Når jeg etter hvert fikk dreisen på kontrolleren ble det dritkult å fly Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Uten tvil det morsomste spillet på Ps3 til nå. Dette spillet er helt kongefett Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Uten tvil det morsomste spillet på Ps3 til nå. Dette spillet er helt kongefett 9397131[/snapback] Helt enig! Dette spillet er rått, bare venter på å bli ferdig på jobb Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det er jeg om ca. 17 minutter! Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 noen som er med å spille i 1530-1600 tida? psn id: henrikyo Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Syns det skulle gått an å bruke L3 til å snurre, mens man flyr. Altså, at man styrer snurringen selv, istedetfor at flyet snurrer vilt. Så kunne man fløyet sidelengs mellom hus og greier. Trenger litt øving på flyginga ihvertfall. Noen som er med å spille på lag med headset i kveld eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå