psino Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Hehe, kjenner til det. Må ut og få meg headsett tenker jeg.Du kunne latt meg leve litt lengre psino... 9390565[/snapback] hehe, ja, men ble tatt av en annen kis først, så da tenkte jeg "jaja, la oss bare begynne". 24 stykk kom ganske fort Er det noen som forøvrig har hørt noe om når SCEE-serverene kommer opp? EDIT: NVM, ser de er oppe nå, så spiller der en stund for å se hvordan ting funker Endret 30. august 2007 av psino Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) kommer nok til å kjøre den hele kvelden, om ikke madamen klikker 9390512[/snapback] Samme her. Får ta oppvasken, gi ros og kos og kjøpe noen blomster så skal jeg klare å smiske til meg en hel spillkveld uten at hun klikker 9390523[/snapback] WTF? Du trenger ikke å gjøre alt det. Hvis hun begynner å mase ber du henne bare pent om å holde kjeft. Edit: Jeg vil også spille, men jeg sitter lutfattig og venter på at vår alles kjære venn Lånekassen skal gi meg penger. Endret 30. august 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Elitespilleren Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) kommer nok til å kjøre den hele kvelden, om ikke madamen klikker 9390512[/snapback] Samme her. Får ta oppvasken, gi ros og kos og kjøpe noen blomster så skal jeg klare å smiske til meg en hel spillkveld uten at hun klikker 9390523[/snapback] WTF? Du trenger ikke å gjøre alt det. Hvis hun begynner å mase ber du henne bare pent om å holde kjeft. 9391139[/snapback] Kvinner har større makt du noen gang vil forstå. De er utspekulerte og jeg ofrer ikke en spillkveld med hold kjeft og må klare meg uten sengehygge 1 måned :!: Endret 30. august 2007 av Elitespilleren Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) kommer nok til å kjøre den hele kvelden, om ikke madamen klikker 9390512[/snapback] Samme her. Får ta oppvasken, gi ros og kos og kjøpe noen blomster så skal jeg klare å smiske til meg en hel spillkveld uten at hun klikker 9390523[/snapback] WTF? Du trenger ikke å gjøre alt det. Hvis hun begynner å mase ber du henne bare pent om å holde kjeft. 9391139[/snapback] Kvinner har større makt du noen gang vil forstå. De er utspekulerte og jeg ofrer ikke en spillkveld med hold kjeft og må klare meg uten sengehygge 1 måned :!: 9391170[/snapback] Bare jeg som har en dame som respekterer mine interesser? WTF? Du trenger ikke å gjøre alt det. Hvis hun begynner å mase ber du henne bare pent om å holde kjeft. 9391139[/snapback] Kjønnsrollene står sterkt, skjønner jeg? 9391193[/snapback] :!: Endret 30. august 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 WTF? Du trenger ikke å gjøre alt det. Hvis hun begynner å mase ber du henne bare pent om å holde kjeft. 9391139[/snapback] Kjønnsrollene står sterkt, skjønner jeg? Lenke til kommentar
Elitespilleren Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Bare jeg som har en dame som respekterer mine interesser? 9391191[/snapback] Samboer respekterer mine interesser, men å si hold kjeft er ingen god løsning Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Kvinner har større makt du noen gang vil forstå.De er utspekulerte og jeg ofrer ikke en spillkveld med hold kjeft og må klare meg uten sengehygge 1 måned laugh.gif Vel, jeg har da en samboer selv. Men hun spiller Harvest Moon 24/7 på DSen sin så hun klager ikke så mye på at jeg spiller. Ellers ser jeg på sengehygge som noe det er jeg som kan tilby. Damer som bruker slike straffemetoder må settes på plass. Hun er rett og slett ikke temmet. Endret 30. august 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Bare jeg som har en dame som respekterer mine interesser? 9391191[/snapback] Samboer respekterer mine interesser, men å si hold kjeft er ingen god løsning 9391204[/snapback] Nei, den er jeg enig i. Skal ikke være nødvendig å dra det så langt at man må smiske for å få spille litt uansett Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Bare jeg som har en dame som respekterer mine interesser? 9391191[/snapback] Samboer respekterer mine interesser, men å si hold kjeft er ingen god løsning 9391204[/snapback] Det var kanskje satt litt på spissen. Selv om jeg fint kunne sagt det i en spøkefull tone. Lenke til kommentar
Elitespilleren Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Skal ikke være nødvendig å dra det så langt at man må smiske for å få spille litt uansett 9391213[/snapback] Var mere ment som en spøk. Kommer ikke til å ta oppvasken men alltid koselig å gi hun blomster Smisker ikke, hun vet når jeg skal spille. Går stort sett greit så lenge jeg ikke ødlegger fav seriene hennes på TV. Endret 30. august 2007 av Elitespilleren Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Laster det ned når jeg kommer hjem .... Hvis det er slik at det blir låst til kontoen det blir lastet ned på ... så må jeg lage ny venne liste da jeg ikke har noen på den norske ... Legg meg gjerne til psn: t-t-trygve Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Var mere ment som en spøk. Kommer ikke til å ta oppvasken men alltid koselig å gi hun blomster smile.gif Jeg har aldri gitt en eneste blomster til min. Kanskje du rett og slett er litt snillere enn meg. Lenke til kommentar
Elitespilleren Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Var mere ment som en spøk. Kommer ikke til å ta oppvasken men alltid koselig å gi hun blomster smile.gif Jeg har aldri gitt en eneste blomster til min. Kanskje du rett og slett er litt snillere enn meg. 9391411[/snapback] Jeg gjør ikke det for å være snill, synes det er koselig Nok om samboere, la oss holde oss til tema Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Utrolig smart og legge det ut på PSN før man releaser på blu-ray. Lurer på hvor mange som betaler de ekstra kronene for å spille det før det kommer på blu-ray for så og kjøpe blu-ray-utgaven sånn at man kan spille på flere brukere og få et headset på kjøpet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Flott dette her Dr.Love Menne tibake til tråden...som skrevet i sigg; ShrugZ Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Laster ned nå, ID: East_ Lenke til kommentar
andgob Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) oh dette har jeg gledet meg til en stund. Er selvfølgelig på jobb til kl 20 idag, men er med etter det Hvis dere vil legge meg til i friendlista er det bare å gjøre det, PSN iden min er: GoGreen kommer til å bli noen lange timer på jobb idag EDIT: er det forresten mulig å spille 2 player split screen på nettet? slik som f.eks Calling All Cars kan Endret 30. august 2007 av andgob Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 PSN: utestengt fra gamer.no men lagar berre nye nick heile tida. Såg video frå warhawk idag. Luftkampane ser utruleg tøffe ut. Men på bakken var alt veldig 'påklistra' følar eg. Virka som om dei bare har klaska det på. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 EDIT: er det forresten mulig å spille 2 player split screen på nettet? slik som f.eks Calling All Cars kan 9391960[/snapback] Ja, det går. Man kan velge om det skal tillates eller ikke når man mekker server. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 PSN: utestengt fra gamer.no men lagar berre nye nick heile tida. Såg video frå warhawk idag. Luftkampane ser utruleg tøffe ut. Men på bakken var alt veldig 'påklistra' følar eg. Virka som om dei bare har klaska det på. 9392111[/snapback] Det er arkade så det holder ja, men jeg syns ikke det er spesielt påklistra. Hadde det like gøy på bakken som i lufta jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå