delta1 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Hei! Vi holder en liten forespørsel om body shop sine produkter.. Jeg lurer på hva dere vet om deres produkter, hva dere synes om de og hva dere vet om bedriften.. På forhånd takk! Endret 31. august 2007 av delta1 Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Vet at eieren av Body Shop er for liberalisering av hasj og tar total avstand fra hele kjeden og dets produkter. Tenk å føre en serie som heter hemp da. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Bodyshop er for damer. Kjøper aldri noe derfra, eller andre kroppspleiebutikker for den saks skyld. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Vet at eieren av Body Shop er for liberalisering av hasj og tar total avstand fra hele kjeden og dets produkter. Tenk å føre en serie som heter hemp da. 9389882[/snapback] hvor har du det fra? er det som medisin, rusmiddel eller tekstiler? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg har et pennal fra The Body Shop. Er bilde(tegning) av en elefant og en isbjørn. Er nok mora/søstra mi sitt. Har aldri vært på noe body shop, vet ikke hva det er. Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Vet at eieren av Body Shop er for liberalisering av hasj og tar total avstand fra hele kjeden og dets produkter. Tenk å føre en serie som heter hemp da. 9389882[/snapback] hvor har du det fra? er det som medisin, rusmiddel eller tekstiler? 9391947[/snapback] Ta et raskt googlesøk på Anita Roddick + Hemp. Anita Roddick er grunnleggeren av Body Shop og en kjent frontfigur for Marijuanaforkjemperne. Edit: Fikse en Leif Endret 30. august 2007 av SF2-Guile Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Virker som det er gode produketer, de jentene jeg veit som bruker det er ganske fornøyde. Når de er i en annen by så er alltid bodyshop et must å besøke. Ikke spør meg hvorfor! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vet at eieren av Body Shop er for liberalisering av hasj og tar total avstand fra hele kjeden og dets produkter. Tenk å føre en serie som heter hemp da. 9389882[/snapback] Håper virkelig du er ironisk nå... Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor skulle jeg være det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 The body shop er eid av loreal. De er mer forretningsfokusert enn av hun som startet opp dethele. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor skulle jeg være det? 9610780[/snapback] Virket slik gjennom uttalelsen din. Du er tydeligvis veldig trangsynt, og\eller ikke har den minste anelse om hva du uttaler deg om. Sorry at jeg gikk OT. Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Så jeg er trangsynt siden jeg tar avstand fra narkotika og liberaliseringsbevegelsen? Ser ut som om det er du som ikke har fått med deg poenget her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå