John Keats Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Som dere sikkert vet så er det tusenvis av referanser til andre ting i wow. Post dem her og diskuter rundt det Syntes denne var litt artig, har ikke sett den før nå med 2 års spilling på CV'en. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Det er faktisk ganske mange, de jeg kommer på i farta er: Vitsen /joke som skal likne ringenes herre. Lost vikings i uldaman. Hindenburg, goblin i Tirisfal Glades som heter Hin Denburg Edit: Jeg fant jeg fant, er helt SYKT med slike ting i wow. Easter Eggs i WOW Mange av de er ganske artige Endret 30. august 2007 av discostu Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det kom et par nye i TBC, de jeg flirte av var følgende: - Snakes on a Plane i Nagrand. - Adam Eternum og tigeren hans (aka He-Man og Battle Cat) i Shattrath. Orker ikke ta bilder nå. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Denne duden synger deler av "I'm a lumberjack and I'm okey" sangen. Quest Ogrene i Dire Maul sier noe sånt som:"I am so smart! I am so smart! S-M-R-T" når de blir snille. Ring Er en by som heter Hammerfall i Arathi Highlands. Quest De jeg har funnet selv som jeg kommer på nå Oja! Item og Item Endret 30. august 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Questen "That little extra kick" i Netherstorm ender med at en kar tenner på seg selv, boden sin og nesten dør. Noen må slukke flammene. Den reddende engel er goblinen Bill. Fire Marshal Bill Endret 8. september 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Floydus Pinkus, innkeeper i Thrallmar fikk meg til å smile bredt første gang jeg så ham. Lenke til kommentar
................... Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) I Netherstorm kan man finne en quest ved navn "Needs More Cowbell". "Perhaps all Bessy's waiting for is a little more cowbell." Endret 9. september 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 I Netherstorm kan man finne en quest ved navn "Needs More Cowbell". 9456020[/snapback] :!: Synes TBC hadde så vanvittig mange kule referanser som ikke alle ser. F.eks The 1 Ring er altfor obvious, men ting som den du nevnte der Skarstad, den er det nok mange som ikke har sett. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er en robot i ratchet som har ett ansikt på seg. husker ikke hva som var spessielt med den nå... lenge siden jeg var der:P Lenke til kommentar
Marker Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 syns også AV wingmaster referansene til Top Gun er festelige: Guse, Ichman, Jeztor, Mulverick, Slidore, Vipore... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Goblin Shredders har hvertfall bilde av Sarah Kerrigan på kontrollpanelet :-o Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Quest som heter "The Kessel Run". Star Wars referanse? Think so. Lo godt da jeg så den. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Toshley's Station, Alliance-utpost i Blade's Edge, referanse til Toshee station (usikker på stavemåte) i Star Wars. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) hvor er the 1 ring hentet fra? edit: the ring maybe? xD Endret 9. september 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Er noen NPCer med tidige navn i AV: Noreg og Svalbrad Top Gun: Wing Commander Slidore Wing Commander Vipore Wing Commander Ichman Wing Commander Guse Wing Commander Jeztor Wing Commander Mulverick Endret 9. september 2007 av henrik_s Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hvor er the 1 ring hentet fra? edit: the ring maybe? xD 9458916[/snapback] Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 En gøyal kar på Sylvanas. Armory. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå