lazzie Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei. Jeg skal bytte bensinpumpe på gammle travern. Lugger,kutter og går røft så det er på tide . Har fått ny pumpe + filter fra mekonomen allerede og har slangeklemmer fra biltema. Det jeg lurer på hva som er fremgangsmåten her... Pumpa (ekstern) og filteret sitter montert til gulvet under bilen ved siden av tanken. Har fått med meg at jeg bør koble fra batteri, men etter det er jeg ganske åpen for forslag . Regner med at jeg må tømme bensin i kanner og spann når jeg kobler fra bensinslangen? Bruker heisebom såklart. Noen som forresten vet hvor tomgangs justeringen er på bilen? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei. Jeg skal bytte bensinpumpe på gammle travern. Lugger,kutter og går røft så det er på tide . Har fått ny pumpe + filter fra mekonomen allerede og har slangeklemmer fra biltema. Det jeg lurer på hva som er fremgangsmåten her... Pumpa (ekstern) og filteret sitter montert til gulvet under bilen ved siden av tanken. Har fått med meg at jeg bør koble fra batteri, men etter det er jeg ganske åpen for forslag . Regner med at jeg må tømme bensin i kanner og spann når jeg kobler fra bensinslangen? Bruker heisebom såklart. Noen som forresten vet hvor tomgangs justeringen er på bilen? 9389826[/snapback] Forgasser eller innsprut? Har selv hatt en 405 GRI (innsprut) med sammenfallende symptomer, og da var det elektronikken som krangla. Det løste seg ved at jeg gjorde det til en vane å la tenninga stå på 10 - 15 sekunder før jeg starta. Elektrisk bensinpumpe har det vel gjerne med å virke/ikke virke. Lenke til kommentar
lazzie Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Hei, det er en 405 GTX. Gasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå