Gå til innhold

Suntek TH-656 (sort versjon)

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i Suntek TH-656 (sort versjon); hvilke webshop'er? Skal også kjøpe ny skjerm, så vet noen om noen svarte skjermer (helst 19 tommere) som passer (helst litt billige)?

Uansett hva som skjer så tror jeg at jeg skal ha et Suntek TH-656 kabinett, men hvis jeg ikke får tak i den sorte versjonen, men må ta til takke med den vanlige, hvilken skjerm passer over ens da (fargen på kabinettet er jo ikke akkurat standard data-grå)?

På forhånd takk! :p

Mvh.

Vidar W

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager men sorte TH-656 finnes ikke da den sorte versjonen heter TH-657

Jeg har kun sett 655(blå) og 656(silver) hitil, men når prisguiden er oppe og går snart kan du sikkert foreta et søk der.

Du får faktisk tak i sølvgrå skjermer for å matche silverutgaven også, så hvis du ikke får fatt på et sort kabinett, er ikke slaget tapt for det.

Lenke til kommentar

iqdata i kongsberg har den svarte versjonen

har selv kjøpt den sølvgrå, det har like fett utseendet som jeg håpet på :) det som ikke er like fett er at uten kabinettvifter ble system temperature på ca 62 grader (ikkenoe aktiv kjøling der) noe som er _litt_ høyt, så husk på å kjøp en 92mm vifte + en 80 mm vifte til å blåse litt på hdd'ene :)

kjører for tida en P4 1800@2450 med boxedvifte og en 80mm stille (2000rpm) kabinettvifte ... midlertidig kabinettvifte, den holder jo sånn egentlig men den står i en 92mm plass og den står ikke helt støtt ;)

grunnen til at det blir så varmt i kabinettet er rett og slett at det ikke er noen inntak for luft i front eller på sidene, noe som medfører svært dårlig luftsirkulasjon...

med vifte i powersupply, 80mm og boxed intel vifte er maskina så å si lydløs.

brukte 1 skrue på å sette sammen hele maskinen, resten er smarte

løsninger.

det var noe kronglete å få på plass skjermkortet, var veldig trangt

kort oppsummert:

+ lydløst

+ 99%skrueløst

+ fett utseendet

+ ok pris

- dårlig sirkulasjon/kjøling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...