Gå til innhold

Timesalg hos Netshop! Super Torsdag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
møkkasalg

endelig kom 500 gig disk og jeg skulle bestille 2, men ikke fikk jeg logget inn og ikk fikk jeg opprettet ny bruker, det bare kom opp ett windows påloggsvindu.

10 på 3 ble jeg hentet for å få innlagd en cvk (ligger på sykehus) så da misset jeg det salget  F A E N

9391177[/snapback]

Sleit med det samme jeg også i stad. Men bare i Explorer. Når jeg bytta til FireFox så fungerte det uten problem :)

Lenke til kommentar
møkkasalg

endelig kom 500 gig disk og jeg skulle bestille 2, men ikke fikk jeg logget inn og ikk fikk jeg opprettet ny bruker, det bare kom opp ett windows påloggsvindu.

10 på 3 ble jeg hentet for å få innlagd en cvk (ligger på sykehus) så da misset jeg det salget  F A E N

9391177[/snapback]

Ring Netshop, og de hjelper deg helt sikkert :D

Lenke til kommentar
Da ble det en Passport 160 GB på meg, + en strømkabel som jeg har hatt behov for i lengre tid. Flott Netshop! Og fortsett med den gode servicen, den veier langt tyngre enn gode priser!

9391197[/snapback]

Helt enig, god service og kvalitetsprodukter viktigere enn å ha lavest pris IMHO. Klart pris har noe å si, så prisene må være fornuftige ved siden av, men som nevnt trenger ikke å være billigst for min del. Bare service nivået opprettholdes. :)

Lenke til kommentar
Hva med en 40" - 42" tv som pv70, m86, eller d3000 eventuelt en w2000 :)

Bare å sende en mail så fikser de alle timestilbudene på en ordre foresten ?

9391205[/snapback]

Dette gjør dem! Ringte dem før i dag, og kan bekrefte at det er bare å sende mail til dem, så ordner de det :thumbup:

Lenke til kommentar
Sony W2000 er en utdatert TV. Flere andre leverandører har kommet med nye og bedre TVer til en billigere penge. I tillegg kommer Sony med W3000 serien i september.

9391225[/snapback]

w3000 har kommet ut :) så den på expert her om dagen.. den koster litt mer enn w2000 og er ikke stort bedre nei. hvilken andre leverandører tenker du på og hvilke tvr ?

Lenke til kommentar
Hva med en 40" - 42" tv som pv70, m86, eller d3000 eventuelt en w2000 :)

Bare å sende en mail så fikser de alle timestilbudene på en ordre foresten ?

9391205[/snapback]

Dette gjør dem! Ringte dem før i dag, og kan bekrefte at det er bare å sende mail til dem, så ordner de det :thumbup:

9391232[/snapback]

Må man betale kontant da eller ? når man betaler med visa betaler man jo frakt hver gang..

Lenke til kommentar
Legger de ut Sams. 245B klikker jeg!

Betalte nettopp 5 lapper for den...

9391286[/snapback]

Den kosta bare 4314 kr på Pixmania.

9391298[/snapback]

Ikke da.

Pixmania var fortsatt billigst da jeg bestilte, men stoler ikke helt på Pixmania.

Kjøpte skjermen fra Amentio.

God service. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...