Gå til innhold

Timesalg hos Netshop! Super Torsdag


Anbefalte innlegg

Ser de har satt ned prisen på noen av varene, som f.eks tastaturet til 995, mens TV'en til 10490 og harddisken til 1395 fremdeles står oppført med gamle priser. Hvordan blir dette når jeg eventuelt bestiller? Kommer tilbudsprisen opp i kassen?

9390606[/snapback]

Prisen på skjermkortet forandret seg i hvertfall når jeg la det i handlekruven :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker at det går tregt inne på sidene til netshop nå. Det er tydeligvis godt med trafikk der. :wee:

 

Hadde vært gøy å vite hvor mye trafikken har økt fra "normalen".

 

edit:

105 bruker(e) leser denne tråden (41 gjester og 2 anonyme brukere)

^^Slettes ikke dårlig!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
bare for å helle litt vann på bålet, tilbudene og prisene er gode, men for alle som har fulgt med på forumet i det siste har netshop fått ganske mye dårlig omtale... :/

9390718[/snapback]

 

Dei prøver vel å fikse det no...

9390723[/snapback]

 

for all del, godt tiltak men pris er ikke alt...

Lenke til kommentar
bare for å helle litt vann på bålet, tilbudene og prisene er gode, men for alle som har fulgt med på forumet i det siste har netshop fått ganske mye dårlig omtale... :/

9390718[/snapback]

Da er vel dette en fin måte å STARTE å rydde opp i litt rot på? Starte med å vise seg fram på en fin måte, og si at NÅ stopper roter, nå blir vi bedre. Se det som en markering :)

Lenke til kommentar

Dette er bare nok et positivt tiltak fra Netshop som føyer seg i rekken, ihvertfall for min del. Har bare positive erfaringer fra netshop, og kommer til å fortsett å handle der dersom prisene og sørvisen fortsetter slik den har gjort siden mitt første kjøp i 2004.

 

Edit: Leif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Vel siden de selger den Mist PSUen rimelig billig så blir det vel med at jeg forsøker å snekre meg en ny PC på egenhånd. Så får håpe de kjører på med et bra hovedkort, C2D E6850, noe billig ram, et bra kabinett og 8800GTS nå da :p

 

Edit: Henger meg på han over. Har ikke hatt noen problemer med netshop. De var meget behjelpelig da det ble sølt te-knært på laptopen min. Og jeg fikk fiksa den igjen.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...