fox Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Joda, så akkurat den ekstern harddisk med 160gb.. Det var akkurat den jeg trenger nå for tiden.. jaja, får bare grine.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Send de en mail , folka der er veldig greie Spør pent Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Joda, så akkurat den ekstern harddisk med 160gb.. Det var akkurat den jeg trenger nå for tiden.. jaja, får bare grine.. 9395734[/snapback] Løp og kjøp! Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det er ikke problemet mitt, det er at jeg har IKKE spenn nu Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Litt dårlig at de ikke klarte å samle ordrene fra igår til tross for at jeg sendte mail igår. De skal derimot ha pluss for å sende varene raskt, de ble sendt idag. Edit: etter en kjapp samtale får jeg neste ordre fraktfritt. Veldig bra. Endret 31. august 2007 av Runepune Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Litt dårlig at de ikke klarte å samle ordrene fra igår til tross for at jeg sendte mail igår.9398206[/snapback] Så man måtte betale hver ordre innen timen? Det hadde vært kjekt om de ble liggende i handlekurven. Jeg bestilte bare av den siste biten jeg nå. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg hadde de liggende i handlekurven i 2 timer hvertfall, og det funka bra Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Jeg hadde de liggende i handlekurven i 2 timer hvertfall, og det funka bra 9399739[/snapback] Fint. Da vet jeg det til neste gang. Holder handlekurven seg lenger når man er logget inn? Min forsvant etter ganske kort tid, var borte fra maskinen 15min eller noe.red:(Jeg var da ikke logget inn - første gang jeg har handlet hos netshop) Endret 31. august 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Hadde noe i handlekurven min over natten, med dataen slått av Så holder seg der rimelig lenge.. Edit ( ikke tilbudsvare vel og merke) Endret 31. august 2007 av Wishb0ne Lenke til kommentar
ukcs Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ingen andre som er så barnslige at de vil ha helikopter? Dama bestilte mp3 spiller, takk til netshop for det Tetanus 9391657[/snapback] kjøpte helikopter til 249,-...fantastisk morro Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan ikke HW.NO ta med slike ting på forssiden, det er jo umulig å vite at dette foregår Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Litt vanskelig det, siden det var jeg som spurte Netshop om de kunne ha en timesalg dag. Hadde jeg hatt admin rettigheter her på forumet, så kunne dette ordnet seg. Men dette er vel gratisreklame, og det kan vi jo ikkje ha noe av på forsiden av norges BESTE forum Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sist gang fikk jeg info over mail, skulle været slik denne gangen også.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sist gang fikk jeg info over mail, skulle været slik denne gangen også.. 9415932[/snapback] Tror det hele skjedde litt mer spontant denne gangen og da er det fort for at det kan gå litt raskt i svingene Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg bare fikk ikke dette med meg i det hele tatt siden det er en liten tråd i norges største forum. synd Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg bare fikk ikke dette med meg i det hele tatt siden det er en liten tråd i norges største forum. synd 9418724[/snapback] Var på framsida nesten heile dagen da men Erlend Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 jeg bare fikk ikke dette med meg i det hele tatt siden det er en liten tråd i norges største forum. synd 9418724[/snapback] Sånn går det når man ikkje følger skikkelig med på norges beste forum Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Om du trykte på "Vis nye poster" i løpet av den kvelden, ville du sett den enkelt, da den lå mer eller mindre på topp hele tiden pga nye poster i ett kjør. Gjelder å følge med litt vet du. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Er mange hardware entusiaster i min bekjentskapskrets som gikk glipp av dette. Elendig markedsføring av Netshop.no. Volcom: Hvilken førsteside? Nizzen: Hehe jeg følger med, men jeg har en jobb og en familie også så jeg kan ikke sitte med snuta i skjermen og sjekke alle tråder til enhver tid Jeg følger ganske bra med på hw.no og synes de burde dra frem slike store saker fra diskusjon.no, eller at diskusjon.no snart får på plass sin "portalside". Jeg ser ikke det som reklame, men opplysning om gode kampanjer for hardware interreserte. Forsiden til hw.no er ellers neddrysset med reklame. Lain: Vis nye poster i Norges største forum blir på mange måter uinterresant alle andre dager. Endret 4. september 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå