Gå til innhold

Timesalg hos Netshop! Super Torsdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at dette er et genialt kosept for å markedsføre seg blant kjernekundene. Når det da i tilllegg kommer en tråd som ligger på forsiden av hw, er dette markedsføring verdt utrolig mye. Det de gir i rabatt på produktene, blir som peanuts å regne i forhold til evt. annonsekostnader.

 

Btw. mp3 spiller mottas med takk!

Lenke til kommentar
Må si at dette er et genialt kosept for å markedsføre seg blant kjernekundene. Når det da i tilllegg kommer en tråd som ligger på forsiden av hw, er dette markedsføring verdt utrolig mye. Det de gir i rabatt på produktene, blir som peanuts å regne i forhold til evt. annonsekostnader.

9390499[/snapback]

Enig. Dette er slike ting som gjør at jeg digger netshop. Ikke bare har de gode tilbud, de gir også god service og lytter på hva kundene vil ha.

 

Når de i tillegg pleier å sende med godteri så er jeg solgt :wee:

Lenke til kommentar
den Samsung tven lurer jeg på å slå til på. Men det står bare HD ready: ja

Noen som vet om det er den laveste hd eller om det er 1080 på den?

9390590[/snapback]

 

Den er bare HD-ready ja, som betyr at den støtter 720p, som er den laveste HD-oppløsningen. Men tror man skal være ganske god for å se noen skikkelig forskjell på 720 og 1080 med normal sitteavstand og 40" skjerm. Stort sett på 46" og opp lett merker forskjell.

 

Men når du er inne på den annonsen, står den da til vanlig pris eller tilbudsprisen?

Lenke til kommentar

Da blei det skjermkort på meg da! :D

 

Skulle hivd med den vga-kjøleren i stad likevel da, men det glemte jeg...

Jaja, can't win them all...

 

Da tror ikke jeg at jeg har råd til å kjøpe mer i dag. Kanskje jeg skal få hørt om jeg kan låne meg noe spenn om det er noe jeg MÅ ha som kommer senere i dag.

 

Blir ikke noe vifte på meg denne gangen though. Vil ikke ha sånn med lys og juletre hehe.

Men kudos til netshop! :love:

Dere følger tydeligvis med hva folk ønsker seg i denne tråden. Det var flere ønsker som ble oppfylt så jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...