Kremfjes Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har en plextor 40/12/40 brenner (IDE) som plutselig har begynt å streike (klarer bare å brenne en halv cd før den gir feilmelding). Har prøvd oppgradere firmware, prøvd lavere hastighet, forskjellige brenneprogram osv. Går ut ifra denne er gåen for godt? Har fått returnummer fra plextor, men har selvfølgelig mistet kjøpskvittering. Så, vet noen om det går an å benytte seg av garanti-ordningene uten kjøpskvittering? Og hvis ikke, er NEC 9200A en grei brenner? Noen som har den? -kremfjes Lenke til kommentar
KriB Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 En ting; Du har vel sjekket at den kan brenne OK på de platene du bruker nå? Jeg har prøvd samme brenner, og den stoppet etter 37% med 48X Smartbuy- plater på full speed, men gikk bra på lavere hastigheter. Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Jepp, har prøvd med mange forskjellige plater... -kremfjes Lenke til kommentar
KriB Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 OK. Bare lurte på det med platene. Den har vel funket fint tidligere, siden du sier at den plutselig har begynt å streike? Ta kontakt med butikken du kjøpte brenneren, de har som oftest kopi av kvitteringen lagret. De vil kanskje ha datoen du kjøpte den, det kan du få hvis du tar kontakt med banken din, hvis du betalte med kort. (Jeg jobber i bank, og har hatt et par henvendelser om akkurat det.) Hvis du betalte med kort kan noen ganger butikken også søke på kontonr ditt, og finne ut hva du kjøpte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå