-__- Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hva tror folk om dette produktet? http://www.illusion.no/tannbleking-c296.ht...m_medium=banner Som lover deg pene hvite tenner for bare en brøkdel av hva tannlegen tar. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Nei! Styr unna produkter som dette. Hjemmebleking er farlig, du kan få permanente og stygge skader på tennene dine. Skal du først bleke, bør du for all del gå til tannlegen. Ikke blek tennene i hudpleiesalonger eller hos frisør heller, de har ikke nok kompetanse til å drive med slikt. Husk også at du endrer på noe i emaljen hver gang du bleker, og på sikt vil det ha en negativ effekt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 brune tenner ja.. kanskje man skal pusse de litt også? Lenke til kommentar
Gjest Siv K Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg kjenner ikke til dette produktet, men har forsøkt dette: http://www.ansiktspleie.com/component/tannbleking/ som heter Beautiful White.. til å begynne med trodde jeg ikke det virket men etter at jeg hadde brukt det i ca 10 dager så jeg virkelig bra resultat.. Ble faktisk en god del hvitere. Siv Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har prøvd forskjellige blekesett for hjemmebruk. Det beste er utvilsomt White Light http://auksjon.qxl.no/TannPleieren som baserer seg på ionelys. Det er svært enkelt å bruke, har minimal om ingen negativ effekt på tennene og tar kun 10 minutter pr. behandling. Måtte ta noen behandlinger før jeg såg resultatet, men da ble det til gjengjeld bra Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Har prøvd forskjellige blekesett for hjemmebruk. Det beste er utvilsomt White Light http://auksjon.qxl.no/TannPleieren som baserer seg på ionelys. Det er svært enkelt å bruke, har minimal om ingen negativ effekt på tennene og tar kun 10 minutter pr. behandling. Måtte ta noen behandlinger før jeg såg resultatet, men da ble det til gjengjeld bra forsiktig med dette produktet. Har lest advarsler mot dette, og brukeren (selgeren) som har postet innlegget er blitt avslørt som reklamespammer med omtrent likelydende innlegg på flere diskusjonsfora (bl.a. sol.no og lommelegen.no). Endret 29. oktober 2007 av gudesen Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tommelfingerregelen er: Bleking gjøres med ordentlige midler som du kjøper hos tannlegen, ikke med det man får kjøpt i skumle, mørke bakgater eller på nettet (ei heller helsekostforretninger/skjønnhetssalonger/) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg ville nå tro at bleking generelt sett ikke er veldig bra for tennene. Om man har lyst på hvite tenner er det da bare å pusse dem godt og nøye, samt minst to ganger dagen. Munnvann/skyllevæske er også lurt. Om man spiser en tyggis eller to etter måltidet som et tillegg til tannpussen vedlikholder man et bakteriefiendtlig miljø gjennom dagen. Hvite tenner får man greit ved å pusse dem! Resultatet ser man kanskje ikke samme dag, men om man er tolmodig vil man se en positiv utvikling etter en uke. Og deretter går det bare rette veien! Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg ville nå tro at bleking generelt sett ikke er veldig bra for tennene. Om man har lyst på hvite tenner er det da bare å pusse dem godt og nøye, samt minst to ganger dagen. Munnvann/skyllevæske er også lurt. Om man spiser en tyggis eller to etter måltidet som et tillegg til tannpussen vedlikholder man et bakteriefiendtlig miljø gjennom dagen. Hvite tenner får man greit ved å pusse dem! Resultatet ser man kanskje ikke samme dag, men om man er tolmodig vil man se en positiv utvikling etter en uke. Og deretter går det bare rette veien! Helt riktig. Bleking forandrer sammensetningen til emaljen, og er med på å bryte ned tennene. Ved å opprettholde god munnhygiene vil tennene bli så hvite som det er bestemt at de skal bli, det er nemlig ikke mange som har kritthvite tenner. Lenke til kommentar
Gjest Guest_herregud_* Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg ville nå tro at bleking generelt sett ikke er veldig bra for tennene. Om man har lyst på hvite tenner er det da bare å pusse dem godt og nøye, samt minst to ganger dagen. Munnvann/skyllevæske er også lurt. Om man spiser en tyggis eller to etter måltidet som et tillegg til tannpussen vedlikholder man et bakteriefiendtlig miljø gjennom dagen. Hvite tenner får man greit ved å pusse dem! Resultatet ser man kanskje ikke samme dag, men om man er tolmodig vil man se en positiv utvikling etter en uke. Og deretter går det bare rette veien! Helt riktig. Bleking forandrer sammensetningen til emaljen, og er med på å bryte ned tennene. Ved å opprettholde god munnhygiene vil tennene bli så hvite som det er bestemt at de skal bli, det er nemlig ikke mange som har kritthvite tenner. Noen er født med hvitere tenner enn andre, er også gener som styrer slikt som alt annet på kroppen Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mille_* Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har hørt at jo hvitere naturlige tenner man har, jo større sannsynlighet er det for å få hull... :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå