Stinkey Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Morn!! Jeg har skaffa meg laptop med Widescreen. Men når jeg da spiller wow så er bildet litt trykt sammen. er det noen innstillinger/oppløsninger som løser det problemet? Eller må jeg leve med det? Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Morn!! Jeg har skaffa meg laptop med Widescreen. Men når jeg da spiller wow så er bildet litt trykt sammen. er det noen innstillinger/oppløsninger som løser det problemet? Eller må jeg leve med det? 9389639[/snapback] Under Video options kan du velge oppløsning , velg en av de som har Widescreen etter seg. Fungerer utmerket på min 22" Wide Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Morn!! Jeg har skaffa meg laptop med Widescreen. Men når jeg da spiller wow så er bildet litt trykt sammen. er det noen innstillinger/oppløsninger som løser det problemet? Eller må jeg leve med det? 9389639[/snapback] Under Video options kan du velge oppløsning , velg en av de som har Widescreen etter seg. Fungerer utmerket på min 22" Wide 9389695[/snapback] Takker. Skal prøve når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå