System-log.com Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har en optisk mus fra Logitech som har litt problemer.. pekeren hopper plutselig opp i høyre hjørne av seg selv. Hadde en Logitech optisk mus av annen type før som hadde akkurat samme problem.. har forsøkt med forskjellige mouse-ware fra logitech og windows XP sine interne mus-drivere.. er dette en fast svakhet med logitech sine optiske muser? Alle optiske muser eller?? Hjelp... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Siden du ikke nevnte det, må jeg jo spørre. Hva slags underlag bruker du? Hvilken modell fra logitech er det ? Har Logitech, Optical, cordless selv, den hoppet frem og tilbake på et grå aktig underlag jeg hadde. Så byttet jeg til speed pad, som er heltsort btw . Funker perfekt. .exe Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 jeg har en musmatte fra tele2 faktisk... det tenkte jeg ikke på... hvilken type musmatte anbefales? :o Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=SPEEDPADAN selvom den er sort, funker den helt supert .exe Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Hehe.. var redd det ville komme et slikt gramatikalsk innlegg... beklager... :oops: "en mus, flere mus, en mus, flere mus, en mus, flere mus..." Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Egentlig kan de fleste ensfargede underlag brukest. Selv hadde jeg den blå Everglide Gigantaen fra Microplex, men da den ble utslitt byttet jeg til den nye Everglide Optical. Kjører både Logitech og Microsoft optisk mus på de. En liten advarsel. Ice Mat hvit bør man holde seg unna med optiske mus. Denne advarselen står sikkert på sider som selger den og, men synest den er verdt å nevne. Testet en kamerat sin, og pekeren beveget seg ikke mere enn noen millimeter når jeg flyttet på musa over hele flaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå