Heimert-kongen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei! Dama til en venn av meg stakk plutselig en dag da han var ute å gjorde noe. De har ikke vært så gode venner i det siste, så han tok det ikke så veldig tungt. Men nå i det siste har han lett etter ting som han ikke finner, men som det er tydelig at dama har tatt med seg. Det han har funnet ut til nå er at ho har rappa: -Et svindyrt digitalkamera (7000,-) -En stavmixer -En dyr bærbar PC (Acer Ferrari) Og sikkert mer som han ikke har lett etter ennå. Dette er ting han har kjøpt for SINE penger, og har alle kvitteringer. Dama eier ikke et atom av de tingene. Han har ikke peiling på hvor ho bor, men er det mulig å kreve det tilbake? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Bare å gå til politiet å anmelde dette. Så får man vel se hvordan det går. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Han kan anmelde det til politiet. Sikkert greiest, men spørs om de gjør noe. Ellers så kan han vel gjøre noe etterforskning selv. Prate med venner av henne, så kan han nok få vite hvor hun oppholder seg, for så å møte opp og kreve tingene tilbake. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Takk for tips. Jeg kjenner en av vennene hennes så det kan være jeg får gå snakke med henne. Dama til min kamerat driver jo å sier til alle ho ser at han er gal i huet og slikt. Setter ut rykter og sånn. Endret 30. august 2007 av Pretorius Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Fy f.. håper ikke dette skjer med meg i den konflikten jeg er i nå... Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Det kan du si. Håper det går bedre for deg. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Bruk heller en lokal torpedo! Dritt kjerring. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Haha! Godt forslag Endret 30. august 2007 av Pretorius Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Dette er en sak det må være mulig å løse i minnelighet Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ingen ting en torpedo ikke kan fikse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå