Gå til innhold

Seagate Barracuda 7200.8 250GB med defekt printkor

Anbefalte innlegg

Har en disk (ST3250823A) hvor noen av komponentene på printkortet er kortslutta/svidd (uhell med et deksel :( ). Disken er forøvrig intakt (tror jeg). Utgått fra Seagate, men jeg skulle gjerne ha henta ut data fra denne. Noen som vet hvor jeg kan få en maken (bortsett fra eBay), eller andre tips for å redde dagen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en disk (ST3250823A) hvor noen av komponentene på printkortet er kortslutta/svidd (uhell med et deksel  :( ).  Disken er forøvrig intakt (tror jeg). Utgått fra Seagate, men jeg skulle gjerne ha henta ut data fra denne.  Noen som vet hvor jeg kan få en maken (bortsett fra eBay), eller andre tips for å redde dagen?

9389565[/snapback]

HE_HE, jeg har NØYAKTIG samme disk i maskinen min. Og jeg har vurdert å slenge den ut...

men prisen jeg skal ha for den er så blodig høy at selv Røkke i fengsel med hjelp fra engler ville hatt betalingsproblemer :D

(spøk)

Du kan prøve nettbutikkene, forklar situasjonen din og spør om de har en gammel disk liggende. Eller om de vil ta seg bryet med å skru av og på printkortet slik at du kan få ut dine data mot at du betaler for dette. Denne disken solge i momang og burde ikke vært noe problem å få tak i.

Lenke til kommentar
Har forsøkt en del nettbutikker, men de klarer ikke å skaffe fra sine leverandører. Andre har ikke tid til å sjekke interne lagre. Kan tilby en ny disk i bytte hvis du vil hive ut den du har?

9389710[/snapback]

Det skal du slippe. Den er ærlig talt ikke så feit. Skjønner dine data er viktig, så la meg fundere litt på det. Kan du sende meg et PM med adressen din, så kan jeg få vurdere litt i ro og mak?

Du kan få spandere frakt ;) hehe..

Forresten, min avsluttes med en S, altså ST3250823AS, min er da SATA, har du PATA?

Endret av andylove
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...