Gå til innhold

Er du en Roleplayer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kunne tenkt meg å startet en RP character. Noen som har noen kule forslag? Liker å spille den litt stille mystiske typen(Kanskje litt klisje? Men det er det jeg liker) Og hvor burde jeg starte?

9398150[/snapback]

 

Hmm.. Human Rogue ville jeg tatt da kansje.. Server hmm. Defias Brotherhood er god på Alliance siden om du finner det rette folka og Rp med.

 

Om du er ny er jo egentlig Goldshire ganski bra start sted får å se ossen ting fungerer. selv om det ikke er mye etter Lore osv.

 

Selv spiller jeg i Natrues Grasp på Defias Brotherhood som. Jalysia

Har også en Human 70 human rogue Nilu,

Men jeg spiller på Jalysia (36 Nelf Warrior) :p

 

Hørt at Sporregar har bra Rp hos alliance ;)

 

Selv har jeg litt lyst på en Belf, eller undead warlock. kansje spille rollen litt som Richard i Lfgcomic.com (har du ikke lest Lfgcomic, anbefaler jeg deg!) :D

Endret av ThomasAT
Lenke til kommentar
Hadde en lvl 15 human rogue som sprang rundt i Westfall og kverka defiaser også. Han hadde så godt det lot seg gjøre svarte klær og et sverd og var sur etter at defiasene hadde drept hans far, voldtatt hans mor og tent på huset de bodde i.

 

Sprang rundt med ideologien "Øye for øye, tann for tann... Blodhevn!".

Var ganske moro i sin tid.

9389458[/snapback]

20070406.jpg

Lenke til kommentar
RP var fint, helt til alle de tilbakestående barna kom og ødela serverene.

9392332[/snapback]

 

Slenger meg på den, det første 1,5 året var RP veldig moro, men jeg synes det har tapt seg mye etter det. Uheldigvis. Vet ikke hvor mange jeg har møtt som beskriver seg som halvt vampyr, halvt demon, sønn av Arthas and whatnot. Skal sies at RP på Argent Dawn holder seg, ihvertfall på Alliance. Så jeg oppforder dere som spiller på Argent Dawn og liker RP til å signe opp på http://argentarchives.org/

Lenke til kommentar

Hørt at Sporregar har bra Rp hos alliance ;)

 

9398183[/snapback]

 

Regelen blant oss som alt spiller på Sporeggar er "Horde for RP, Alliance for PvP".

Det er ikke det at det mangler RPere alliance side, egentlig, bare det at det er så mange flere som spiller Horde. Dermed blir det igjen veldig mye lettere å snuble oppi noe om man spiller Horde (som gjerne er greit om man prøver seg for første gang), mens man som Alliance gjerne vil ha litt problemer med å komme inn i de etablerte kretsene.

Lenke til kommentar

Spiller på Argent Dawn, der Rp, så si alle på Alliance(vel ikke alle, men det skjønner) men for guds skyld ikke start en RP char på Horde, der RP inger, har ikke møtt, eller hørt noen RP'e på horde siden, på et halvt år. Bare dedikerte guilder som RP'er på Horde, virker det som. Men alliance er flink til det jeg kaller ''outdoor RPing'' Og det er ALLTIDS noen som RP'er i Goldshire. Og det er maaaange RP guilder. :) Og det er en fin Norsk Guild der kalt ''whispering shadows'' som Instancer, og RPer litt.

Endret av Larusso
Lenke til kommentar
Jeg kunne tenkt meg å startet en RP character. Noen som har noen kule forslag? Liker å spille den litt stille mystiske typen(Kanskje litt klisje? Men det er det jeg liker) Og hvor burde jeg starte?

9398150[/snapback]

Om du er ny er jo egentlig Goldshire ganski bra start sted får å se ossen ting fungerer. selv om det ikke er mye etter Lore osv.

9398183[/snapback]

 

Jeg vet ikke hvordan det er på din server, men på Argent Dawn ville jeg holdt meg laaangt unna Goldshire (eller Nutshire som det blir kalt), stikk heller til Stormwind.

 

Og Larusso, hvem er du i Whispering Shadows? Jeg er Zal/Gliib/Binglesprozz.

Lenke til kommentar

Spiller på Defias Brotherhood, horde siden.

 

Roleplay er enten overdrevet eller ikke-eksisterende. Jeg pleier som oftest å holde det til /say og /yell og emotes, men det blir sjelden noe av, desverre.

 

De beste RP-hendelsene jeg har vært med på har vært guild-arrangerte events, og tilfeldige møter hvor jeg har startet det, og andre har fulgt med.

 

Hvis du vil ha RP må du enten gå virkelig inn for det personlig, eller være i et veldig sterkt RP-guild.

Lenke til kommentar
Jeg kunne tenkt meg å startet en RP character. Noen som har noen kule forslag? Liker å spille den litt stille mystiske typen(Kanskje litt klisje? Men det er det jeg liker) Og hvor burde jeg starte?

9398150[/snapback]

Om du er ny er jo egentlig Goldshire ganski bra start sted får å se ossen ting fungerer. selv om det ikke er mye etter Lore osv.

9398183[/snapback]

 

Jeg vet ikke hvordan det er på din server, men på Argent Dawn ville jeg holdt meg laaangt unna Goldshire (eller Nutshire som det blir kalt), stikk heller til Stormwind.

 

Og Larusso, hvem er du i Whispering Shadows? Jeg er Zal/Gliib/Binglesprozz.

9400870[/snapback]

Har aldri hørt noen kalle goldshire ''nutshire'' :p Men jeg er Larusso i Whispering Shadows. Eller var, lvl 70 paladin, joinet allerede for over et år siden. Men laget meg en Orc Warrior, og levlet han til 70(Zrasa) og nå er jeg så fornøyd med han at jeg ikke vil bytte tilbake til Larusso, etter TBC kom ut, ble jo selvfølgelig alt av old school gearet mitt ødelagt, og jeg ble lei av å game, så byttet til horde(ftw).

Endret av Larusso
Lenke til kommentar
har ikke hørt så mye om dette rp greiene... Noen som kan forklare?  :)

9407754[/snapback]

 

RP ligger i ordet, du kan lese mere på wow-europe.com vil jeg tro.

Iallefall så utgir du en historie og karakteren din er bygd opp på en bakgrunn. Feks du ble solgt som en slave men du klarte å trene deg opp til å bryte deg fri fra fangeskap etc :p (dårlig eksempel)

Lenke til kommentar
har ikke hørt så mye om dette rp greiene... Noen som kan forklare?  :)

9407754[/snapback]

 

Jeg ablefaler deg å lese litt om det, evt. Prøve det ut.

 

Jeg trodde jo det var drit kjederlig. Men det er faktisk et lite pluss med spille at du har murligheten til å RP, gjør det ikke så veldig ensformi.

Etter min mening da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...