Gå til innhold

Er du en Roleplayer?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg søkte litt på forumet. Men jeg fant ingen Emnetittel som har noe med RP (Roleplay)å gjøre. Så jeg tok meg den friheten til og opne en :!:

 

Noen som driver med RP her?

Hvilket Realm Spiller du på?

Noen anbefalte Realms?

Eller er det noe du har lyst til å diskutere?

 

Selv så spiller jeg på Defias Brotherhood (RPPVP) på Alliance siden

Men jeg møter en skjelden gang på noen norske Rp'rs, derfor er jeg litt nyskjerrig våre på hvor dere der ute spiller, eller evt har gjemt dere :p

Tenker selv på å starte på en ny server med tanke på ny erfaring osv, men hadde altids vært kos og bli kjent med noen av dere norske RP'rs der ute :D

Endret av ThomasAT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si du tar feil TronDoZY :p

 

Jeg RPer litt ennå, selv om jeg RPer mer på PVP-servere enn RP-servere.

Men jeg har fortsatt trollpresten min på Argent Dawn, som tror han er en tauren. Good times <3

 

Samt en tauren battledruid på Moonglade, oppretta da serverne var nede og fortsatt etter at de kom opp.

 

Nå er disse 30 og 20, men det er moro å RPe uansett level.

 

 

Hadde en lvl 15 human rogue som sprang rundt i Westfall og kverka defiaser også. Han hadde så godt det lot seg gjøre svarte klær og et sverd og var sur etter at defiasene hadde drept hans far, voldtatt hans mor og tent på huset de bodde i.

 

Sprang rundt med ideologien "Øye for øye, tann for tann... Blodhevn!".

Var ganske moro i sin tid.

Lenke til kommentar

Hehe. ganski "standar" Rp story da ;) har en Human Rogue selv men han er 70. men jeg er opptatt med min 35 Night elf Warrior :p Skal ha guild interview i dag til en clean Night elf guild. kan bli spennende.

 

TronDoZY, folk som deg. Gidder jeg ikke engang å bry meg om.

Endret av ThomasAT
Lenke til kommentar
Rerollet fra Defias Brotherhood til Sporeggar når Starseekers (RIP :<) disbandet. Spiller belfadin der nå.

9389917[/snapback]

 

ahh oki. Ossen er det med Rp på Sporregar? tenkte å starte en Belf selv. har vel egentlig gjort det men, spiller ikke der. Men har noen små planer.

 

På Defias Brotherhood er det ALT for mye OOC etter min mening.. Spesielt når du kommer til Goldshire etc.

Lenke til kommentar
Spiller på Defias Brotherhood og, (horde). Og møter på noen  rp're stadigvekk,

men er utrolig mange som absoulutt hater rp der og :hrm:

9392247[/snapback]

 

Kult. Jeg har horde på Defias Brotherhood også.. horde serveren er helt ille.. bare OOC. Men så er det jo noen Guilds da som. "Second Gurubashi Empire" osv

Lenke til kommentar

No offence, men rp'ing må være det kjedeligte i wow, hater spessielt folk som whiner om ting som "omg hvorfor kan du drepe illidan/lich king/kel'thuzad osv, de er så sterke" osv.

 

Det har kanskje mer med lore osv å gjøre med da, men er en del av rp :p

Endret av Sindree1
Lenke til kommentar
No offence, men rp'ing må være det kjedeligte i wow, hater spessielt folk som whiner om ting som "omg hvorfor kan du drepe illidan/lich king/kel'thuzad osv, de er så sterke" osv.

 

Det har kanskje mer med lore osv å gjøre med da, men er en del av rp :p

9392299[/snapback]

 

Om du aldri har prøvd RP. så syntest jeg du burde, før du sier at det er kjederlig :)

Lenke til kommentar

RP er ødelagt av folk med mentaliteten "Walk makes it RP" For mange nubs, før wow kom ut gledet jeg med til RP delen av spillet, men ble desverre dypt skuffet. Prøvde faktisk RP på nytt igjen her om dagen, gikk ikke så bra, så står over pring.

 

 

Dette hadde egentlig fint lite med top c å gjøre.

Lenke til kommentar
No offence, men rp'ing må være det kjedeligte i wow, hater spessielt folk som whiner om ting som "omg hvorfor kan du drepe illidan/lich king/kel'thuzad osv, de er så sterke" osv.

 

Det har kanskje mer med lore osv å gjøre med da, men er en del av rp :p

9392299[/snapback]

 

Vel om du ikke liker RP så håper jeg inderlig du ikke spiller på en RP server?! RP kan være morro det blir endel flere ting en kan finne på da. Og så slipper en alle disse "gief epix!! Sry gotta go mothers says I have to study" Etc....

 

P er ødelagt av folk med mentaliteten "Walk makes it RP" For mange nubs, før wow kom ut gledet jeg med til RP delen av spillet, men ble desverre dypt skuffet. Prøvde faktisk RP på nytt igjen her om dagen, gikk ikke så bra, så står over pring.

 

WOW er desverre et mmorpg som også barn liker og da blir det mye slikt. Det som er kjekt og litt morro på RP servere er at dem tullingene som ikke forstår at dette er en RP server blir svært alene utover på "slutten".....

Lenke til kommentar

Hva folk syntest om meg er så og si Care.. Liker man å Rp, så Rp'r man!

Ofte jeg bare logger inpå pvp server å kødder med litt emotes etc. men men.

 

Ja veldig mye OOC.

 

Men man skal også respektere at nye RP'rs prøver seg, jeg gir altid nye folk en sjangse evt. Hjelper dem igang. Viser dem og forteller dem et par små trix. :)

Endret av ThomasAT
Lenke til kommentar

Spiller på Defias Brotherhood Horde og SSC alliance.

 

Starta med Wow fordi jeg trodde det var mye RP der, noe det viste seg ikke være. Har vel insett at WoW ikke er særlig egnet for RP. Men det stopper meg ikke fra å RP når eg har tid.

 

Har prøvd de fleste RP serverene, og må vel si at DFB horde siden er det beste så lenge du ikke henger for mye i Orgrimmar. Kjenner ganske mange norske som RPer på horde siden der hvertfall.

Lenke til kommentar

Det har hendt at jeg har laget meg en char på en RP server for å prøve litt, og det har faktisk vært veldig morro. Men etter det jeg har forstått så er det veldig få som tar RP seriøst, og det er jo veldig synd. Har en kompis som spiller på en RP server, han er ikke typen til det i det hele tatt og jeg tror ikke han egentlig forstår hva det går ut på heller. Er nok mange som bare starter der fordi de misforstår konseptet.

Lenke til kommentar

Hmm. jeg synest det er greit at folk spiller på Rppvp server og ikke Rp'r men, da kan da hvertfall de som spiller der vise respekt for de some driver med Rp. Det er et stort Lack på Alliance Siden på DB.

 

HAT. Hva kaller du deg på DB? horde siden. har horde der selv som jeg har nevt er par ganker. Kansje jeg logger på og sier Hei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...