Laktampe Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Heisann Jeg nettopp kjøpt meg NetCom startpakke (Kontant) og har registrert meg. Hvordan finner jeg ut hva tlf nr mitt er? (Håper jeg la denne tråden i riktig forum) Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Heisann Jeg nettopp kjøpt meg NetCom startpakke (Kontant) og har registrert meg. Hvordan finner jeg ut hva tlf nr mitt er? (Håper jeg la denne tråden i riktig forum) 9389345[/snapback] Nr skal stå på simkort , hvis ikke står det i papirene som fulgte med pakken. Lenke til kommentar
peids Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Heisann Jeg nettopp kjøpt meg NetCom startpakke (Kontant) og har registrert meg. Hvordan finner jeg ut hva tlf nr mitt er? (Håper jeg la denne tråden i riktig forum) 9389345[/snapback] Nr skal stå på simkort , hvis ikke står det i papirene som fulgte med pakken. 9389395[/snapback] Ring en venn... så kommer nummeret ditt opp på hans display. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) hahaha, takk peids. Skulle tenkt på det før. Denne tråden kan bare slettes Endret 30. august 2007 av Crom-Ag3 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Og for å komme med en mer "nerdete" måte å gjøre det på. Dersom du har en symbian series 60 mobil eller series 60 3rd edition kan du installere mshell. (Skriptspråk med mulighet for shell), og kjøre kommandoen: use gsm print gsm.number i shellet, så får du opp nummeret ditt. Lenke til kommentar
tigergutt1 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Og for å komme med en mer "nerdete" måte å gjøre det på. Dersom du har en symbian series 60 mobil eller series 60 3rd edition kan du installere mshell. (Skriptspråk med mulighet for shell), og kjøre kommandoen: use gsm print gsm.number i shellet, så får du opp nummeret ditt. 9390485[/snapback] Eller ganske enkelt sende en SMS med teksten "nummer" til 1989 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå