ballerusk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 http://wii.ign.com/articles/816/816619p1.html The Wii version will be the only Guitar Hero game that will feature force-feedback thanks to the rumble in the controller, and believe it or not, in our hands-on, you really could feel the guitar shake to the beat when you rocked out with Star Power, as well as "buzz" when crazy effects are going on in the game. The Wii Remote speaker is used for the game's "squelch" when you miss a note. Hearing it come from your guitar makes two player co-op and two player competition a bit more fun since you can easily tell which player's the one that's screwing up the notes - if player one misses a few notes, the "squelch" will come from his guitar and not player two's. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Synd det er noen måneder til å vente. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hm, likte ikke at du har kontolleren fram. Det er der jeg pleier å ha hånden når jeg spiller på PS2...enger opp med å trykke på alle knappene da vel? Eller er det et lokk over den? Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ser at det er mulig å ta av "halsen" på den nå.. De gamle er akkurat så lang at du ikkje får plass til hele gitaren i en sekk eller bag.. Nå skulle ikkje det være noe problem Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Bra at de har valgt Les Paul istedenfor Gibson SG Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bare håpe det blir mulig å laste ned mer innhold til spillet da, er jo ikke noe problem å f.eks legge inn et par sanger på f.eks et SDkort. Får jo lett tak i noen billige 2gb minnekort nå om dagen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bare håpe det blir mulig å laste ned mer innhold til spillet da, er jo ikke noe problem å f.eks legge inn et par sanger på f.eks et SDkort. Får jo lett tak i noen billige 2gb minnekort nå om dagen. 9423952[/snapback] Kan se dårlig ut likevel: http://wii-fan.net/nyheter/20070904/750.html Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hm, likte ikke at du har kontolleren fram. Det er der jeg pleier å ha hånden når jeg spiller på PS2...enger opp med å trykke på alle knappene da vel? Eller er det et lokk over den? 9418564[/snapback] Kan hende den sitter såppass dypt inn at man ikke kommer borti knappene forhåpentligvis Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bra at de har valgt Les Paul istedenfor Gibson SG 9418702[/snapback] No!! SG er Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bra at de har valgt Les Paul istedenfor Gibson SG 9418702[/snapback] No!! SG er 9521871[/snapback] Uten at dette skal bli en gitardebatt, må jeg bare nevne at Gibson Les Paul = Endret 18. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ohh, har lenge lurt på hvordan wii kom til å løse dette med guitar hero. Virker meget lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå