mcgroven Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Polsk fantasy kan faktisk bli glimrende rollespill. Det gir i hvert fall The Witcher et klart inntrykk av. Les mer Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jepp, har sett fram til det spillet her en god stund. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hadde ikke hørt om dette spillet før nå en gang jeg ... men nå virker det som om jeg har ENDA et spill å se frem til Lenke til kommentar
Habla Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det ser litt dumt ut når 5 motstandere bare står i ring rundt deg å ser på at du dreper dem en etter en. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Dette kan jo ikke bli annet en hyggelig?? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det ser litt dumt ut når 5 motstandere bare står i ring rundt deg å ser på at du dreper dem en etter en. 9389860[/snapback] Helt enig. Meningsløst. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Den traileren synes jeg ikke er så representativ. Det var i hvert fall ikke slik jeg opplevde kampene da jeg spilte. Det er også viktig å nevne at dette er halvturbasert. Man kan ikke denge løs i et sett. Endret 30. august 2007 av mcgroven Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg håper virkelig motstanderne er litt mer intelligent enn i den traileren ja.. "oh, han slår på oss!" "hva skal vi gjøre?!" "Jeg tror vi bare står her for å se hva som skjer.." Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Spillmotoren er faktisk basert på den opprinnelige NWN motoren. Spillets kamper foregår ikke i realtime, men slik som kampene i NWN. Kampen's utfall blir bestemt av terningrulling og karakterenes evner. Dette er ikke et fps folkens. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det ser litt dumt ut når 5 motstandere bare står i ring rundt deg å ser på at du dreper dem en etter en. 9389860[/snapback] For Final Fantasy kampene er noe bedre? "Wow, mine lagkamerater blir totalt rumpekjørt av dette monsteret men hey, tiden min er ennå ikke inne. Dadumdida HEY, jeg fikk blod på min nye skjorte!" Synes dette så interesangt ut, spennende spill. Tror jeg skal holde øynene oppe for dette, kan bli spennende. Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tror dette blir ett av årets høydepunkter om de klarer utgivelsesdatoen nå. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Dette var virkelig interessant å lese om, god artikkel. Elsker slike spill hvis de bare er utført godt nok:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg