UrgeLoL Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Synes poenget mitt var godt. En del "fans" skriker og roper hele tiden om hvordan ps3 er så vanskelig å utvikle for, samtidig som at Xbox 360's skjermkort er bedre enn RSX. Men allikevel er det rart at ikke spillene ser mye bedre ut på ps3 om spillet har hatt noen uker lengre utviklingstid. 9458331[/snapback] Handler vil ikke om at det er vanskelig å kode ting for skjermkortet, er vel heller Cell som er vanskelig å kode for. Det som er enda rarere er at vi nå ser at enkelte spill faktisk begynner å se bedre ut på Ps3 enda skjermkortet til Xbox er bedre. 9458349[/snapback] Sa aldri at skjermkortet var vanskelig å kode for Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) I følge anmelderne er kjører Skate bedre på Xbox 360 ja. 9456481[/snapback] Ikke helt enig i det Link 9456878[/snapback] Ja så syk forskjell kommer jo fra ps3forum det jo Jeg har demoen av Skate til 360 og ser ikke dem jaggies som ps3 forumet mener om 360. Off sier jeg bare Stoler mer på ign.com og demoen jeg Endret 9. september 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Samenligning av hele spillet opp mot hverandre er nok bedre selv om den kommer fra et Ps3 forum. Hvis demoer skal ha alt å si så tror jeg veldig mange spill vil overaske Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Synes poenget mitt var godt. En del "fans" skriker og roper hele tiden om hvordan ps3 er så vanskelig å utvikle for, samtidig som at Xbox 360's skjermkort er bedre enn RSX. Men allikevel er det rart at ikke spillene ser mye bedre ut på ps3 om spillet har hatt noen uker lengre utviklingstid. 9458331[/snapback] Handler vil ikke om at det er vanskelig å kode ting for skjermkortet, er vel heller Cell som er vanskelig å kode for. Det som er enda rarere er at vi nå ser at enkelte spill faktisk begynner å se bedre ut på Ps3 enda skjermkortet til Xbox er bedre. 9458349[/snapback] Sa aldri at skjermkortet var vanskelig å kode for 9458525[/snapback] Neida Det var bare det at la oss si at Ps3 er vanskligere å utvikle for så er det faktisk ikke så rart at spillet ikke blir forbedret. Blir som om du skulle skrive 2 skole oppgaver, en om foreldrene dine og en om osmose, da vil nok den om osmose ta lengere tid enn den om foreldrene dine selv om oppgaven om foreldrene dine er bedre (Dårlig samenligning, menmen) Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Synes poenget mitt var godt. En del "fans" skriker og roper hele tiden om hvordan ps3 er så vanskelig å utvikle for, samtidig som at Xbox 360's skjermkort er bedre enn RSX. Men allikevel er det rart at ikke spillene ser mye bedre ut på ps3 om spillet har hatt noen uker lengre utviklingstid. 9458331[/snapback] Handler vil ikke om at det er vanskelig å kode ting for skjermkortet, er vel heller Cell som er vanskelig å kode for. Det som er enda rarere er at vi nå ser at enkelte spill faktisk begynner å se bedre ut på Ps3 enda skjermkortet til Xbox er bedre. 9458349[/snapback] Sa aldri at skjermkortet var vanskelig å kode for 9458525[/snapback] Xenos sin nokså utradisjonelle arkitektur og spesielt mtp eDRAM'en er ikke bare bare å få greipet rundt. CPU'en er heller ikke en "walk in the park". Selvom Xbox360 generelt er en maskin som gir noe mindre hodepine er det langt ifra en maskin det er lett å utnytte potensiale til. Blod, svette og tårer (og penger) er noe som gjelder for begge leir. EDIT: Når det gjelder multiplattform spill gjelder det å finne en "commen ground" slik at store deler av arbeidet kan brukes i alle versjonene. Så det er sjeldent at den ene versjonen ser merkant bedre ut enn den andre. Xbox360 holder igjen PS3, PS3 holder igjen Xbox360 og begge holder igjen PC'en. Endret 9. september 2007 av MistaPi Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ble jammen meg en versus-tråd allikevel dette Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ble jammen meg en versus-tråd allikevel dette 9476609[/snapback] hva forventer du? masse ivrige og kåte fanboys her:p Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 hva forventer du? masse ivrige og kåte fanboys her:p 9477758[/snapback] De får ta seg en håndjager til PS3/360/Wii-logoen, mener nå jeg. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) A polish site has put together a comparison of NBA Live 08 Demo which was recently released on Xbox live and PSN network to gamers. According the comparisons, there is better crowed movements and anti-aliasing in the Xbox 360 version than PS3. The current PS3 version looks washed out. The game was just a demo and that, they are hoping EA will work on this before it's final release. LINK Endret 12. september 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Crackerjack Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 NHL 2008 kjører 60fps på 360 mens PS3 versjonen er visst ikke 30fps engang. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Leste nylig Gamespot's review av DiRT nå nettopp, og la merke til at PS3-versjonen fikk 8.5 mens 360 fikk 8.3. One of the big complaints about DiRT on the 360 and PC was that it simply didn't perform very well. The PC version looked choppy on a near-constant basis, and the 360 version had a tendency to tank pretty badly during multicar races. On the other hand, the PlayStation 3 version is nearly flawless in this regard. The game maintains a steady 30-frames-per-second rate for the vast bulk of the game, and the few scattered dips in performance are very brief and hardly noticeable. The extra time between releases seems to have benefited this version a great deal. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Brukte de ikke 3 mnd. ekstra på PS3 versjonen, som gav de mer tid til optimalisering? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Spillet kjører glattere på PS3, men grafikken er bittelitt nedtonet har eg fått intrykk av. Men for egen del tar eg heller flyten til PS3 versjonen kontra de noe bedre grafikken på 360 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hehe. Har prøvd begge versjonene, er ikke mye forskjell men litt bedre grafikk i 360-spillet som Mala sier og mer motion blur. Men stabil flyt på PS3 er viktigere, så sånn sett er den versjonen hakket over. Spiller egentlig liten rolle, da dette ikke er veldig avgjørende. Man velger spillet til den konsollen man vil om man har begge. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ign uttalte vel at spillet både spilte bedre og så bedre ut på Ps3 enn på Xbox 360, men det er vel kanskje snakk om så lite at det blir subjektivt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Synes det sier nok at vi idetheletatt må ha denne tråden... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Synes det sier nok at vi idetheletatt må ha denne tråden... 9514895[/snapback] Hva syns du det sier nok om? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Synes det sier nok at vi idetheletatt må ha denne tråden... 9514895[/snapback] Hva syns du det sier nok om? 9515383[/snapback] Ikke for å legge ord i munnen på han, men tipper han mener at vi som har Ps3 og opprettholder denne tråden er tragiske fordi vi ser etter spill som er bedre på Ps3 enn Xbox 360. Hvis dette er sant så er det jo litt rart fordi 90% av gangene et spill kommer som er bedre på Xbox 360 så blir det slått opp til de grader, bare se hvordan alle nevner at NHL08 og hvordan det er bedre på Xbox 360. Endret 17. september 2007 av Spec-ops-j Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Man vil jo støtte opp om de spillprodusentene som ivaretar sine interesser. Da må man jo vite hvem som gjør nettop det. I alle fall ideologer som meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå