SUPERJANNE Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Heisann! ønsker å finne themes tilpasset E90 jeg, funnet 4 stykker etter mye googling så håper dere som har denne har flere tips på lager. er det noen programmer som noen vil annbefale så kom gjerne med de også! jeg får vel min om en uke-14 dagers tid så i ventetiden kan jeg jo pusle med dette! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Prøv på www.zedge.net Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) men er de tilpasset E90? slik at når man åpner den at ikke det blitt "dratt" ut.? En annen ting jeg trenger hjelp til er : jeg har scannet et håndskrevet brev inn på datan. overført til mobilen. kan jeg få flyttet det vekk fra galleriet og inn et annet sted? og kan det ikke sendes som fil til mobilen slik at det blir sånn lesbart at en kan scrolle nedover mens man leser brevet? noen som forsto hva jeg mener nå? Endret 30. august 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg tror denne løsningen ville kanskje funket for deg: I stedet for å lagre filen som et bilde på mobilen, prøv å konvertere bilde til et pdf dokument først. Da vil du kunne lese, og scrolle på mobilen (siden det er et pdf dokument) selv om dokumentet bare inneholder et bilde. Isj. Hodet mitt fungerer ikke i dag. Håper du skjønnte den noe surrete forklaringen min. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 joda, jeg forsto hva du mente! takk for du forklarte på din måte har du denne E90? sitter her på desperat jakt etter masse morro å stappe i den når den kommer! er jo litt arti denne ventetiden å da. jeg kunne tenkt meg en film (komp.) men jeg har Mac og disse programmene funker ikke på denne. det er ingen som har en ferdig kompa film å dele da? themes og alt er av interesse, samt info info info om talatuten i det hele tatt! slitt ut alle youtube filmene om den Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Nope. Storkoser meg fortsatt med min N80 jeg :) Den blir ikke byttet ut før den avgår med døden. E90 er vell såpass ny enda at det er vanskelig å finne særlig mye til den vil jeg tippe. MacOSX er vell i bunn og grunn linux. Sjekk om du har installert, eller har muligheten for å installere noe som heter ffmpeg. Det er et komandolinje program for å konvertere videoformat. Kan være litt vanskelig å sette seg inn i siden det er komandolinjebasert, men når du har gjort det kan du konvertere mellom alt det som kan tenkes av videoformater og audio codecs. Så da kan du gjøre om alle filmene du vil til format du kan bruke på mobilen, helt gratis. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Cyclo: Takk for svarene! det er nok litt innviklet for meg! men har fått til å forandre på noe rtf filer om til .Doc er det noen her som har noe mere stæsj enn må ha på E90? enda det er en mnd til jeg får den pga utsettelse fra Nokia så er det arti å finne litt programmer å slikt. bare det er noe tess da. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Om mulig litt off-topic men sitter også å venter på den telefonen. Har du funnet ut noe nærmere dato? Har hatt den i bestilling i over en måned nå. Ellers så følger jeg med for å se om det dukker noe bra programmer opp her i tråden Cyclo: Takk for svarene! det er nok litt innviklet for meg! men har fått til å forandre på noe rtf filer om til .Doc er det noen her som har noe mere stæsj enn må ha på E90? enda det er en mnd til jeg får den pga utsettelse fra Nokia så er det arti å finne litt programmer å slikt. bare det er noe tess da. 9403641[/snapback] Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 den er utsatt pga tastene kommer oppi skjermen, dette forbedres ved å lage en opphøyning ved kameraknappen. ubekreftet 30. september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå