gather Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har ikke egentlig noe konkret spørsmål, men håper heller å få fram ideer og tanker om mulighetene. Hva om man la inn alle klasser o.l fra Css filen i en database så man enkelt kunne redigere den. For så å ha en phpfil som oppfører seg som stilarket ved å hente ut ting fra databasen? Er dette unødvendig? Kan det være praktisk? Andre ting man bør tenke på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kan sikkert være praktisk hvis du har kan lage et system som du enkelt kan legge til, endre eller slette de forskjellige klassene også. Har et slikt system selv på min hjemmeside. Der har jeg kanskje 100 css-oppføringer og et litt for dårlig behandligssystem. - Endrer ikke så mye på det. Men skal det være masse css, er det ikke sikkert du får så mye ut av det, tror jeg.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Unødvendig? Ja Praktisk? Nei Ser overhode ikke poenget med å kjøre slikt inn i en database. Du oppnår jo absolutt ingenting, og det er da vitterlig ikke innviklet å gjøre det samme med filer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå