Mr. Floppy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg bare vet at dette er et idiotisk spørsmål, men allikevel... Jeg har ikke mye (egentlig ingen) erfaring med spill à la Warhawk, Battlefield osv., men har lyst til å prøve for å se om jeg kan få en ny hobby Så da lurer jeg... Ut i fra omtalene virker det som om Warhawk er et bra og billig spill, men egner det seg som et introduksjonsspill til sjangeren for en som ikke har spilt slike tidligere? Eller er det beregnet for mer hardcore gamere slik at jeg risikerer å miste interessen før jeg har fått den? *Tripper med PS3-hentelappen i hånden og venter på at dumme Post-i-butikk skal åpne...* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ser ingen grunn til at akkurat dete spillet skal skremme bort potensielle nye fans av sjangeren Er foreslår du gir spillet ein sjangse så raskt det kommer på PSN Dersom du liker det du ser i gameplay videoer er det vel bare til å kjøre på. Har jo fått glimrende omtaler jevnt over også. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det finnes en del jæ**a flinke folk der ute allerede, så du må nok regne med å bli drept ganske fort de første gangene, men øvelse gjør mester vet du Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Uansett så er det ikke snakk om den største investeringen. Så om du skulle ende opp med et spill du ikke trives så godt med, så har du likevel ikke bladd opp mer enn tilsvarende av 2-3 pils ute på byen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Alle er jo dårlige i starten, jeg klarte ikke drepe en eneste en, men etter 10 min med kontrollen så er jo uberpro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå