Andhrim Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) http://blazing-angels.uk.ubi.com/secretmissions/minigame/ Dette mini-spillet var jo en litt (IMHO) merkelig måte å promotere en WW2 fly-shooter som Blazing Angels 2 på... Video av jenter i WW2-uniformer som stripper for deg ettersom hvor bra du klarer og spille en 1942-klone (1942 fra NES altså). A new low in my book... Edit: Eller er det bare skap-feministen i meg som er litt for prippen? Endret 30. august 2007 av Claw Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Var sinnsykt vanskelig å spille samtidig som man prøvde å følge med på strippinga. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Var sinnsykt vanskelig å spille samtidig som man prøvde å følge med på strippinga. 9389367[/snapback] Etterhvert blir det enklere, for da kan du strippinga utenat Har kommet meg til 89... Vil til 99 Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Hehe, har klart 99 BTW Du endte bare opp med en blonde-bh da men... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hehe, har klart 99 BTW Du endte bare opp med en blonde-bh da men... 9389414[/snapback] Nåh! Kjedelig da. Dårlig spill hehe. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Spilte dette mini-gamet på en ikke altfor god PC, så det lagga i et sett. Klarte etterhvert å forutse sånn nogunlunde hvor de kom fra, og håpet at jeg skulle klare å ta dem. Klarte det etter sånn 2 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå