Gå til innhold

Bioshock masturbation glitch

XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bioshosck demoen hadde plenty med slike vinkende lik. Ser ut til at mye av dette er elliminert ved retail. Eg har ihvertfall ikkje lagt til merke til det så mye når eg spillt :p

9389174[/snapback]

Ironisk nok så er samme problemet synlig på starten av spillet, altså samme område som er tilgjengelig på demoen. Etter dette er det praktisk talt fraværende så langt jeg kan se.

Lenke til kommentar
Har da sett mang en sprellende eller vinkende figur, selv senere i spillet enn demoen.

Fikk en som landet med hodet oppi en av toalettene, mens bena hang ut og ristet som han holdt på å drukne. lol

9389578[/snapback]

Skulle jeg likt å sett :!: Eneste jeg opplevde i Bioshock demoen var at ene foten til en fyr dreiv å gynga fram å tilbake å slutta ikke uansett hva jeg gjorde :p

Lenke til kommentar
Muligens et dårlig forsøk på å implementere dødskramper av noe slag? :p

9390753[/snapback]

Tviler på det, gitt :)

Tipper nok det ligger i rigg/fysikkmotor/script.

Ni biggie for meg, men er uansett sløvt å overse dette da det meste i spillet virker veldig gjennomført.

Lenke til kommentar

9390753[/snapback]

Ni biggie for meg, men er uansett sløvt å overse dette da det meste i spillet virker veldig gjennomført.

9391141[/snapback]

Naturligvis ligger det en feil i fysikkmotoren, eventuelt scriptet til AI. Posten var ment ironisk. ;) Skulle de hatt kramper på fiendene så ville det nok vært ganske mye mer opplagt enn en ristende hånd.

Men uansett, morsomt er det!

Lenke til kommentar

9390753[/snapback]

9391141[/snapback]

Naturligvis ligger det en feil i fysikkmotoren, eventuelt scriptet til AI. Posten var ment ironisk. ;) Skulle de hatt kramper på fiendene så ville det nok vært ganske mye mer opplagt enn en ristende hånd.

Men uansett, morsomt er det!

9391349[/snapback]

Hehe! Jeg tar ironi like bra som en prest på nazifest, så du får bare beklage ;)

Lenke til kommentar

Intet problem. Er ikke direkte skarp på sånt selv til tider. Så skal ikke akkurat prøve å heve meg over noen på noen måte. :p

Oh, ser forøvrig at du spiller Forza 2. Legger deg til som venn jeg, hvis det går greit?

Er alltid hyggelig å ha noen flere folk å spille sammen med, eller bare dra en voicechat. :)

Lenke til kommentar
Intet problem. Er ikke direkte skarp på sånt selv til tider. Så skal ikke akkurat prøve å heve meg over noen på noen måte. :p

Oh, ser forøvrig at du spiller Forza 2. Legger deg til som venn jeg, hvis det går greit?

Er alltid hyggelig å ha noen flere folk å spille sammen med, eller bare dra en voicechat. :)

9392002[/snapback]

Alltid morro med flere som spiller Forza2, så det er bare å legge til.

Har spilt skremmende lite over Forza over Live, da jeg har kost meg med SP-delen, men det kan man alltids gjøre noe med.

Lenke til kommentar

Kommentaren som følger er en semi-spoiler mot siste del av spillet, så beware. ;)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Egentlig ganske fælt med tanke på hvordan det poengteres gang på gang at Big Daddyer er groteske frastøtende vesener med forferdelig kroppsodør! :!:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...