svinepelz Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Kjempefin telefon! Hadde blinket meg ut T600 som min neste telefon, men T69 får T600 til å fade... Digitalkamera er litt fjollete (og ganske ubrukelig), men det går jo an å leve med når telefonen likevel blir så liten Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jeg synes den datamanipulerte (eller hva den er) versjonen jeg har sett av T69 ser ganske stygg ut... Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 "T69" er ingen SonyEricsson eller noen annen mobil. Det er bare en modell som Telia har lagd og bruker i sin MMS-kampanje: http://mms-demo.telia.se/ Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 dynd at det var en demo! Definitivt den kuleste modellen jeg har sett av en ikke-klapp telefon! Håper SE tar hintet og faktisk lager enn sånn....... Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 kremt, d er greit at "noen" ikke følger med på startsiden til Amobil.no, men det får da være måte på. T69 er en kommende SE mobil, JA! og den er ikke bare funnet opp av telia for MMS-reklame, NEI! Jeg trodde i det minste at du var mer oppdatert, Molna... http://www.amobil.no/?article=418&visual=1&id= -viss dere ikke tror meg Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Vår kilde for oppslaget om T69 er nettstedene Mobil.cz og Mobile-Review.com, sider som pleier å være først ute med det meste av nyheter på mobilfronten. Jeg kan selvsagt ikke gå 100 prosent god for at deres opplysninger er korrekte, men jeg har enda til gode å se disse sidene skuffe meg og ta feil. Vi får krysse fingrene... EDIT: Men en gang måtte jo være den første... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Sorry guys. Falskt rykte om ny Sony Ericsson-telefon Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 kremt, d er greit at "noen" ikke følger med på startsiden til Amobil.no, men det får da være måte på. T69 er en kommende SE mobil, JA! og den er ikke bare funnet opp av telia for MMS-reklame, NEI!Jeg trodde i det minste at du var mer oppdatert, Molna... http://www.amobil.no/?article=418&visual=1&id= -viss dere ikke tror meg Tåpelig innlegg :-? amobil er ei drittsie, den holder jeg meg fint borte fra. Hvor uoppdatert mener du jeg er når jeg er den første til å komme med løsningen på dette bildet? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Argh, skulle ønske jeg kunne krype ned i d lille hullet i bakken jeg kom fra.. :oops: Sorry Molna, skulle stolt mer på deg enn Amobil -Jeg syntes den var litt for mistenkelig stygg til å gis ut- Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 hehe, ikke noe problem No hard feelings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå