LostOblivion Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei, Er det et nytt virus eller noe som er ute og går eller noe? Jeg får skjermen min fryst og alt jeg kan gjøre er å restarte maskinen. Dette skjer hver gang jeg kjører et program i fullskjermmodus. Har overklokket maskinen, men har satt opp volten til og med to hakk opp over det jeg testa den med i over 2 timer stabilt uten feil. Begynte å skje etter at jeg var hos en venn (les: nettverk) med PCen. Han hadde samme problem med fullskjerm apps... Lukter virus, men noe kjent et? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Det er alltid så mange som svarer i Windows-avdelingen. Minner meg om hvorfor jeg skifta til Linux... Må jeg betale noen for å få svar? Endret 30. august 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Bump... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Prøv å legge inn skjermkortdrivere på nytt kanskje? Prøv også å klokke maskinen ned til standard, om du ikke har gjort det allerede.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå