rvenes Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er driverene framleis heilt på trynet eller? Eg har nemlig heit X-fi Xtreme Muisc lydkort liggende, men gidder ikkje putte det i om driverene framleis ikkje støtter f.eks spdif ut på kortet . Funker SPDIF ut? Ser på Creative.com at siste driverene er fra 30 mai.... Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) har samme lydkort, funker helt topp, men har no idea hva SPDIF er, men står at det funker helt fint på min pc. Endret 2. september 2007 av Etern1tyy Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 SPDIF er Sony/Philips Digital Interface Format Kort sagt, digitalutgangen for lyd, så du får sendt lyden digitalt til ein surround forsterker (heimekino) Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 SPDIF er Sony/Philips Digital Interface Format Kort sagt, digitalutgangen for lyd, så du får sendt lyden digitalt til ein surround forsterker (heimekino) 9410861[/snapback] har fått sjekka det, og SPDIF funker helt fint det. har også drivere til alle lydkortene i X-Fi serien (også for vista) sjekk her: http://us.creative.com/support/downloads/welcome.asp Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 funker ikke hos meg, riktignok med 32 bit vista Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Fungerer som en drøm her, både i x86 og x64 Kjør på. Sett SPDIF som default, og husk å merk av for Enable SPDIF I/O. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg sliter med og få tak i SPIDF kabel... Du må vel ha minijack til EN sånn phono eller hva det heter! Noen som vet? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 https://www.mamoz.no/produkt/MM%2D67/Mamoz_...F,_RCA_han.html Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Takketaaaaakk jovaa Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det går helt fint med minijack til 2xphono også.. En av phonopluggene vil ha signalet, den andre kan bare henge og slenge.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Fungerer som en drøm her, både i x86 og x64 Kjør på. Sett SPDIF som default, og husk å merk av for Enable SPDIF I/O. 9415942[/snapback] Hmm... litt lost her, men kor er det man enbaler SPDIF I/O igjen? Edit; fant ut av det med spdif io saken, men kva med f.eks powerdvd som spdif ut? går ikkje det eller? Endret 10. september 2007 av Cornel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå