Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har et slitk forum, men vil gjerne ha vekk den logoen orange skrift med rød fully modded skrift, og erstatte det med et bilde jeg har selv. hvordan får jeg gjort det? neon som vet? har engelsk versjon, og trenger step by step forklaring på hvordan jeg skal få gjort det.

takker om noen kloke orker å hjelpe meg med det. har gått igjennom alle de mange menyer som er i forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har akkurat kommet inn i hvordan jeg skal styre forumet, og er langt fra å kalre å skifte den logoen.

må kanskje gjøre det manuelt? kan jeg få en step by step forklaring på hvordan jeg gjør det? trenger det med teskje, for jeg skal være ærlig å si at jeg tror jeg får det til da, men har ikke anelse nå. har et annet bilde kalr som skal være der det bildet er nå.

snikende-ullteppe.com

Endret av stewie28
Lenke til kommentar

har du ftp tilgang så overfører du denne logoen og kaller det det samme altså logo_phpBB.gif.Husk det må være gif ellers må du endre det i subsilver.css om jeg ikke tar feil, deretter tar du en clear cache av templaten så vips har du ny logo.Jeg skulle gjerne ha oversatt dette public,men ettersom MJ på FM er såpass arrogant så gidder jeg ikke å gjøre det,og det er toss allt 4500 linjer som skal oversettes i main.php og admin.php og dette gjør jeg ikke gratis for en slik holdning som MJ har

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...