mobil1oil Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Hei, jeg skal muligens bli forhandler av Mobil1 olje(evt.også Esso olje), både til bedrifter og private. Da er det snakk om gunstige priser til kunder, i forhold til det Esso skal ha(fra 200,- og oppover). Lurer litt på intresse og respons her, slik at jeg får litt hint. Takk på forhånd. EDIT: Det var da lite respons... Endret 30. august 2007 av mobil1oil Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) www.mopedportalen.com eller Gatebil.no\forum du får sikkert bedre respons der Endret 11. september 2007 av Fugitive Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kan du forklare forskjellen på Mobil1-olje og den oljen man får kjøpt på Biltema? Lenke til kommentar
mobil1oil Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Du skal få svar snart. Holder på å skrive et svar til deg, legger ut snart Kan du forklare forskjellen på Mobil1-olje og den oljen man får kjøpt på Biltema? 9401701[/snapback] Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 hey. Kunne godt tenkt meg å vite forskjellen jeg også. Når kommer svaret?? hvis det tar en uke å forklare bør det være stor forskjell. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå