phyxius Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Etter jeg har lagt inn driverne fungerer ingenting. Har prøvd å fixe det med Diagnosis men da kommer en melding om at det ikke kan fixes derfra. Noen som har hatt samme problemet? Tror det er noe galt med driverne osv, men det er de nyeste. Bruker Windows XP m/SP1. Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvor har du hentet driverne? Jeg hadde Audigy 1, og da brukte jeg de driverne som fulgte med på cd. Dette ble bare tull, men de nye som er laget for XP, skal virke bra! Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg får ikke oppdatert til de nyeste driverne. Får feilmelding om å fjerne VXD-drivere men det er for mange til å vite hva man skal fjerne. Det er ikke noen uninstall til de første driverne som ble lagt inn pga det oppstod feil. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
kjetilfc Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hmm .. jeg har kjøpt meg et Audigy 2 lydkort , problemet er bare det at når jeg spiller CS , eller bare f.eks et sånt kjipt helikopterspill på internett , så forsvinner lyden etter en liten stund , uten noen spesiell grunn. Eller så blir den helt fuck og lydene blir skrapete . Noen andre som vet hva som kan være feil ? Det funker helt fint å høre på mp3 osv. bare i spill som det er feil . Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Etter jeg har lagt inn driverne fungerer ingenting. Har prøvd å fixe det med Diagnosis men da kommer en melding om at det ikke kan fixes derfra. Noen som har hatt samme problemet? Tror det er noe galt med driverne osv, men det er de nyeste. Bruker Windows XP m/SP1. Eg har audigy og prøvde å installere den siste til driveren creative men da ble det fullstendig klikk, måtte restarte med resett knappen og det kan eg ikke huske å ha gjort før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå