river Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei.. Har ikke noe med hardware å gjøre, men jeg lurte på om noen her vet om en norsk side der de selger neonlys til å montere under bilen? 8) takker for svar Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 http://www.caprizonetuning.com http://www.caprizonetuning.com/tilbehor/neon/ Finnes masse kjekke ting der.. hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 muligens her... http://www.bilogmc.info/ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 HAHAHA! Neonlys under bil er så blodharry som du får det! Men det er vel omtrent like harry med katoder og neonlys i pc'er Lenke til kommentar
Odden Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 lite problem med neonlys under bilen.... 3k i bot viss du blir tatt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei.. Har ikke noe med hardware å gjøre, men jeg lurte på om noen her vet om en norsk side der de selger neonlys til å montere under bilen? 8) takker for svar Har sett en del biler med det på, spørr du meg ser det helt på tryne. Hva i alle dager skal du med det på bilen Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 lite problem med neonlys under bilen.... 3k i bot viss du blir tatt Det gjelder bare viss du bruker såkalte uttryknings farger som rødt og blått. Det er lov å bruke grønt lys. ja vel, det var bare en som jeg prater med, som jobber på statoil som sa det til meg, han har det selv... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hehehe idiotiske regler. Har kun sett lys under biler på film og der ser det kult ut men kordan det ser ut til vanlig vet eg ikke noe om. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 snowdog: er ikke så vanskelig, du får tak i kits med 4 neonlys. to lange og to korte, problemet er med steinsprut, men det er heller ikke vanskelig med plexiglass under lysene Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Har sett en del biler med det på, spørr du meg ser det helt på tryne. Hva i alle dager skal du med det på bilen For at den skal se tøffere ut. =) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 For at den skal se tøffere ut. =) Syns du at det ser tøffere ut? Nei det gjør ikke det. Noen som har brukt det her inne ser ut som et lys orgel som kommer kjørende. :wink: Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 hahha !! lys orgel haha.. Ser jo fancy ut da. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 lite problem med neonlys under bilen.... 3k i bot viss du blir tatt Det gjelder bare viss du bruker såkalte uttryknings farger som rødt og blått. Det er lov å bruke grønt lys. Tull. Alle typer neonlys er nå forbudt, flere år siden dette var lov. En her i byen fikk bot for grønt lys nylig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Selfølgelig er det ikke lov! det er jo kult jo så da man må forby det hele. Typisk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg tror du har lov så lenge du ikke kjører med det på. Vet om en som har noen lys som 'visker ut' skyggene av bilen så det nesten ser ut som den svever bortover gata. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jau, rett der... Ser ut som bilen svever. Ganske tøft og se en bil komme brasende bortover med neon lys. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Selvfølgelig er det harry, men hva så? Selv kunne jeg ikke ha tenkt meg det under bilen, men dette for bli opp til en og hver. Det frisker utvilsomt opp bilen en hel del. Så hvorfor ikke? Jeg mener vi har jo forskjellige farger på bilene, så hvis personlig smak var så ille, da hadde vel alle kjørt rundt i grå-fargede biler... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 lite problem med neonlys under bilen.... 3k i bot viss du blir tatt Pytt, ingen som merker det Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 lite problem med neonlys under bilen.... 3k i bot viss du blir tatt Pytt, ingen som merker det Ingen som merker en bil som kommer "svevende" bortover gata. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det er ikke lov å montere lys under bilen ifølge veitrafikkloven, bortsett ifra utstillingsbiler. Men de har ikke lov å kjøre med lysene tent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå