Frigg33 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Finnes det et gratis program som gjør det mer oversiktlig og enklere å skrive php? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 jeg fant et program som gjør jobben ganske bra Notepad++ heter det.. Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Anbefaler det danske PhpDesigner. Den siste gratis-utgaven var "php designer 2006 beta" - som eg slavisk har brukt dei siste to åra. Etter å ha søkt med frasa utheva foran havna eg her; www.boards.ie/. Der finn du eit par koblinger for nedlasting av den siste gratis-versjonen. Den siste, hjå files.arnez.net, verker mest seriøs. Om dei er til å stole på kan eg ikkje garantere. Uansett; PhpDesigner er kilometervis foran Notepad++ Lykke til! Endret 1. september 2007 av Dabola Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg vil anbefale Notepad2, synes det er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå