mau5trap Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Halloen. Jeg og resten av folka på russevanen vår har fått oss en billig VW Caravelle, minibuss utgaven. Ettersom bilen er 10 år gammel har vi fått høre at nedregistrering til personbil ikke koster noe (eller veldig lite). Det vi har tenkt til å gjøre er å fjerne de to små setene bak. Vi har også tenkt til å snu den ene seteraden rundt, slik at pasasjerene ser mot hverandre akuratt som i en Multivan. Det er mye trivligere kunne sitte mot hverandre en å sitte på rekke. Det vil føles mer romslig. Setene er ikke noe problem å få snudd. Men vi trenger sikkerhetsbelte. Jeg ville tro at Caravelle og Multivan er nøyaktig samme bilen egentlig, og da vil det finnes et setebeltefeste på riktig sted. Jeg skal ikke si noe for sikkert men. Tror dere dette lar seg gjøre rimelig enkelt og rimelig? Eventuelt om det er mulig å gjøre det selv? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg ville tatt en tur innom noen VW forum, evt www.bilforumet.net og spurt der. Helt sikkert noen som har erfaring med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå