Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Er det mulig å legge til litt kode for å kunne style #current? http://css.maxdesign.com.au/listamatic/horizontal03.htm Prøvde med #navcontainer ul li a#current uten at det funka... er det ikke mulig å ha flere id-er/class-er i samme sånn greie(vet ikke hva man skal kalle det/det heter. Om det har et navn nevn gjerne det) Alternativet vil jo være å skrive om #navcontainer ul li a slik at det funker :smile: EDIT: Hovedspørsmålet er altså: Er det ikke mulig å ha flere id-er/class-er i samme sånn greie? Om det var uklart.. Endret 29. august 2007 av Slettet-IHWlGMJn Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Joda, du kan ha så mange IDar eller klassar i selektoren din du berre vil, så #navcontainer ul li a#current fungerer fint det - om du faktisk har gitt ein av A-elementa IDen "current". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Ja vist F... hadde ikke testa det med bare den enkle koden som jeg linket til, men på en side jeg lager... må bare være en skriveleif et sted Bahh.. jaja. Takker for svar da EDIT: Funker på siden min nå også.. sært Hadde vært idiotisk om man ikke kunne ha flere id-er eller class-er i samme Endret 29. august 2007 av Slettet-IHWlGMJn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Forresten hva heter div#test-delen av f.eks div#test{background: #000;}? Har det et navn? Endret 29. august 2007 av Slettet-IHWlGMJn Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det er ein selektor som fortel kva element som skal påverkast. Les gjerne meir om selektorar hos W3C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå