Khaffner Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg har nettopp fått skolepc, og det er masse regler jeg må forholde meg til, som for eksempel at det ikke er lov til å installere noe annet enn det IKT-avdelingen har godkjent. I friminuttene eller på bussen hjem kunne jeg tenkt meg å spille litt på pc'en da, Kan noen anbefale meg et par fete småspill som ikke krever installasjon, men som kan kjøres fra ekstern HDD eller CD/DVD? egentlig alt av interesse, men jeg foretrekker bilspill, strategi og Action. gi meg gjerne en link jeg kan laste ned spillet fra. takk Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kan jo alltids fyre opp noen emulatorer og spille nes/snes/gameboy spill? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 flere forslag? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kjøp en minnepinne på noen GB, installer småspillene der. Da har du dem alltid med deg. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 men kan noen anbefale noen spill som er fete? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 - "Kjøp en minnepinne på noen GB, installer småspillene der. Da har du dem alltid med deg." Dette er veldig smart. Nostalgisk spill? Dogs of War! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du har jo Warsow. Det er en FPS da, egner seg vel ikke så bra på bærbar. Fordelen er at det ikke tar mer enn 90-100 MB og at det ikke krever installasjon. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg kan egentlig anbefale deg linux, bare slett hele windows å ligg inn linux. Det finnes mange gratis spill til linux, og du får være admin selv. Jeg gjør det samme selv, ikke faen om jeg ikke skal ha full kontroll på min egen pc. Det skjer bare ikke. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg kan ikke installere et helt nytt OS på en pc jeg leier av skolen, som alt er sperra på... Endret 30. august 2007 av khaffner Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kan du boote cder? I såfall kan du gjøre HVA du vil. Mulig du må resette CMOS først, så er du igang. Jeg har også en pc jeg "liksom" leier av skolen, men den er min når jeg fullfører i år. Er så lei av admin-folk som skal fortelle MEG hvordan jeg bruker pcen min, latterlig. Uansett, nei, hvis du ikke har så god peiling bør du kanskje bare glemme et ny os. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg kan egentlig anbefale deg linux, bare slett hele windows å ligg inn linux. Det finnes mange gratis spill til linux, og du får være admin selv. Jeg gjør det samme selv, ikke faen om jeg ikke skal ha full kontroll på min egen pc. Det skjer bare ikke. 9392587[/snapback] PC-en er fortsatt skolens eiendom, og det er egentlig ikke tillatt å gjøre noen endringer på systemet. Men de kan vel ikke nekte deg å kjøre en emulator. GBA- og NES-emulatorer finnes det mange av. Anbefales! Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hvis han har med pcen hjem, bruker den på skolen. Og ingen sjekker eller ser på den før neste sommer så er det mer eller mindre hans pc. Det blir det samme som med en pc fra L`easy. Du kan gjøre det du vil. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 tipper han ikke får bruke nettet der da om han switcher til Linux uansett, slenger på her å anbefaler SNES emulatorer. ikke så vanskelig å finne tak i å det er jo hundrevis med gamle og gode spill ^^ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Jeg installerte ElastoMania, Skistunt og Trackmania på en ekstern harddisk, skal se hvordan det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå