Gå til innhold

Småspill som ikke krever installasjon?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått skolepc, og det er masse regler jeg må forholde meg til, som for eksempel at det ikke er lov til å installere noe annet enn det IKT-avdelingen har godkjent. I friminuttene eller på bussen hjem kunne jeg tenkt meg å spille litt på pc'en da,

Kan noen anbefale meg et par fete småspill som ikke krever installasjon, men som kan kjøres fra ekstern HDD eller CD/DVD? egentlig alt av interesse, men jeg foretrekker bilspill, strategi og Action. gi meg gjerne en link jeg kan laste ned spillet fra.

takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du boote cder? I såfall kan du gjøre HVA du vil.

Mulig du må resette CMOS først, så er du igang.

Jeg har også en pc jeg "liksom" leier av skolen, men den er min når jeg fullfører i år.

Er så lei av admin-folk som skal fortelle MEG hvordan jeg bruker pcen min, latterlig.

Uansett, nei, hvis du ikke har så god peiling bør du kanskje bare glemme et ny os.

Lenke til kommentar
Jeg kan egentlig anbefale deg linux, bare slett hele windows å ligg inn linux.

Det finnes mange gratis spill til linux, og du får være admin selv.

Jeg gjør det samme selv, ikke faen om jeg ikke skal ha full kontroll på min egen pc.

Det skjer bare ikke.

9392587[/snapback]

PC-en er fortsatt skolens eiendom, og det er egentlig ikke tillatt å gjøre noen endringer på systemet. Men de kan vel ikke nekte deg å kjøre en emulator. GBA- og NES-emulatorer finnes det mange av. Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...