Duqe Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hovedkortet har sli på 8x, vil det fungere hvis kortene er 16x? Hvis det fungerer vil jeg miste mye av ytelsen? Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jepp det vil funke. Etter mine egne erfaringer så er det ikke forskjell på PCI-E x4 og PCI-E x16. Hadde ett hovedkort med x4 PCI-E tidligere, byttet alt over i nytt hk med PCI-E x16 og der var IKKE forskjell på ytelsen. Nøyaktig lik. Bruker samme prosessor, ram, harddisker o.s.v. Så ja, det vil funke:) Imårgen får jeg ett skjermkort til å da skal jeg også kjøre x8 SLi på 16x kort Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Jepp det vil funke.Etter mine egne erfaringer så er det ikke forskjell på PCI-E x4 og PCI-E x16. Hadde ett hovedkort med x4 PCI-E tidligere, byttet alt over i nytt hk med PCI-E x16 og der var IKKE forskjell på ytelsen. Nøyaktig lik. Bruker samme prosessor, ram, harddisker o.s.v. Så ja, det vil funke:) Imårgen får jeg ett skjermkort til å da skal jeg også kjøre x8 SLi på 16x kort 9388834[/snapback] Skal faktisk ha samme hovedkort som deg. Fant denne siden og det visste seg at det var lite forskjell. http://www.vr-zone.com/articles/ASUS_P5N-E...SLI/4450-9.html Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hehe, vet. Søkte meg gal på google for å finne ut om jeg skulle kjøpe dette hk eller ett med x16 SLi. P.g.a de testene jeg fant bestemte jeg meg for å kjøpe det å har ikke angret på det. Å se forskjellen er liten er å overdrive, den er omtrent fraværende:) Det er jo ganske god hardware brukt i denne teste også, så om du har svakere hardware merker du værtfall ingen forskjell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå