Oyle Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei, jeg har installert og updated counterstrike Source på min lap-top. Men da jeg går inn på cs: Soruce så kommer jeg til loadingen, (det står loading nede i høyre hjørnet eller noe sånt) og når den har stått et par sekunder, så går skjermen svar, utenom noen uttydelige tegn eller lysglimt eller noe sånt midt på skjermen. Hvis jeg drar musen lands venstre siden, så hører jeg lyden fra Quit, servers, friends osv osv. Lyset på midten forandrer seg litt når jeg trykker på enkelte av dem. Mine skjerm relaterte speccs fant jeg under systeminformasjon i steam, og er som følger: Videokort: Driver: Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family DirectX-drivernavn: ialmrnt5.dll Driverversjon: 6.14.10.4446 DirectX-driverversjon: 6.14.10.4446 Driverdato: 13 Des 2005 Dybde på skrivebordsfarge ikke oppdaget Skjermoppdateringsfrekvens ikke oppdaget DirectX-kort: Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family Leverandør-ID: 0x8086 Enhets-ID: 0x27a2 Antall skjermer: 1 Antall videokort: 1 Ingen SLI eller Crossfire oppdaget Oppløsning på hovedskjerm: 1024 x 768 Skrivebordsoppløsning: 1024 x 768 Størrelse på hovedskjerm: 12.60" x 9.45" (15.75" diag) 32.0cm x 24.0cm (40.0cm diag) Hovedskjermtype ikke oppdaget Hovedbusstype ikke oppdaget Hoved-AGP GART ikke oppdaget Hoved-VRAM: 224 MB Leverandør av hovedskjerm ikke oppdaget Hovedskjermmodell ikke oppdaget MSAA-moduser som støttes, ikke oppdaget Innstillinger for spillskjerm Counter-Strike: Kildeoppløsning: 1024 x 768 (vinduer) Counter-Strike: MSAA deaktivert for kilde Noen som har en ide om hva dette kan være? På forhånd tusen takk. Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) VEt lite om skjermkorte der du.. Takler det source :?? Prøvd å opdatere drivere? Dx video osv.. Endret 30. august 2007 av kjetilm Lenke til kommentar
Oyle Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Kan du prøve å hjelpe meg med å finne nye drivere? har prøvd på intel, og når jeg finner dem jeg tror det, er så kommer det melding om at det er feil. Lenke til kommentar
Oyle Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Får det fremdeles ikke til. Prøvde Half Life 2 Offline, og det funket uten problemer. Er det noen som tror de vet svaret? Kan det ha noe med brannmurer eller lignende å gjøre? Eller har CS:S Helt andre krav en Half Life 2? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Driver Versjonsdato: 04/30/2006 Du har DirectX 9.0C? se Her er en del kommandoer som eks. "-dxlevel 81" = kjører dx8 istedenfor dx9 "-dxlevel 81" trykker du inn bak "\Steam\Steam.exe" -applaunch 240" som er iconet til cs:s! høyreklikk den og eks: "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -applaunch 240 -dxlevel 81 -dev" husk å ha en linje ledig per kommando! -applaunch 240 -dev -console -win tror ikke cs:s krever mer en hl2! Har du prøvd cs:s offline da? om du har brannmur,bør du åpne hl2.exe for det. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har du Vista? Kan være no problemer der... En kamerat av meg fikk en feilmelding når han startet source... "An error has occured. Reason: No Error." Nesten samma med WoW: "An error has occured. Reason: An Error has occured." Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Jeg har akkurat samme problemet med 1.6! Jeg klarer Source, men ikke DoD, 1.6 osv... Jeg har Vista, men spillene har fungert før... EDIT: Det var jeg som hadde tukla litt med 3-D instillinger på grafikkortet! Det funker nå! Endret 30. september 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå