Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bmw E34 Hvordan legge ned bakseter?


uzzi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
går ut fra et det er en sedan...

 

har sett under kanten neders på setet? altså mot gulvet?

der pleier det og være en slags løkke som man kan dra i...

 

kan jo også være på kanten på ryggen mot hatthyllen...

9388079[/snapback]

 

 

ja det har jeg.... må høre dt fra en som har en lik bil eller hatt en før eller en som veit akkurat om denna bilen. som sagt så er finner jeg ikke noe ihvertfall....

 

Takk takk.

Lenke til kommentar
Løft opp baksetene i bakkant. Under setet er det to bøyler (en til hver av seteryggene), og når disse går opp blir seteryggene låst opp :)

9388117[/snapback]

 

det var jo lett!

 

jeg må bak i bagasjerommet og skruve løs to muttere for og få løst ryggen jeg på bilen min(men så er det en 1976 mod. Mazda 818 og da)

Lenke til kommentar
Løft opp baksetene i bakkant. Under setet er det to bøyler (en til hver av seteryggene), og når disse går opp blir seteryggene låst opp :)

9388117[/snapback]

 

Mulig å skrive noe mer?

 

skal jeg løfte bakseteryggene? løfte opp eller presse fram?

 

Bøyler? Rett under der nakkenstøttene på baksetene er?

Lenke til kommentar
Løft opp baksetene i bakkant. Under setet er det to bøyler (en til hver av seteryggene), og når disse går opp blir seteryggene låst opp :)

9388117[/snapback]

 

Mulig å skrive noe mer?

 

skal jeg løfte bakseteryggene? løfte opp eller presse fram?

 

Bøyler? Rett under der nakkenstøttene på baksetene er?

9388256[/snapback]

 

Løft opp selve setet (det man sitter på) i bakkant. Det er alt som skal til for å låse opp ryggene. Vet ikke om det er så mye mer å si.. :hmm:

Lenke til kommentar

Sitteputa er det berre å ta tak i framkant å så bare rykke rett opp. Er faktisk handtak om du kjenner med handa også. For å løsne bakseteryggane er det i alle fall eitt par skruar som du ser ganske lett når du har tatt ut sitteputa.

 

*har E34 sjølv og har løsna sitteputa mange gongar når eg skal sjekke batteri og anna.*

Lenke til kommentar
Løft opp baksetene i bakkant. Under setet er det to bøyler (en til hver av seteryggene), og når disse går opp blir seteryggene låst opp :)

9388117[/snapback]

 

Mulig å skrive noe mer?

 

skal jeg løfte bakseteryggene? løfte opp eller presse fram?

 

Bøyler? Rett under der nakkenstøttene på baksetene er?

9388256[/snapback]

 

Løft opp selve setet (det man sitter på) i bakkant. Det er alt som skal til for å låse opp ryggene. Vet ikke om det er så mye mer å si.. :hmm:

9389733[/snapback]

 

Ok, skal prøve det snart, men er du sikker på at det er det som er for bilen min altså?

Lenke til kommentar
Sitteputa er det berre å ta tak i framkant å så bare rykke rett opp. Er faktisk handtak om du kjenner med handa også. For å løsne bakseteryggane er det i alle fall eitt par skruar som du ser ganske lett når du har tatt ut sitteputa.

 

*har E34 sjølv og har løsna sitteputa mange gongar når eg skal sjekke batteri og anna.*

9390175[/snapback]

 

 

Ok, takk skal du ha, skal ut og sjekke det nå jeg. men du har vell sedan og ikke stv?

Lenke til kommentar
Sitteputa er det berre å ta tak i framkant å så bare rykke rett opp. Er faktisk handtak om du kjenner med handa også. For å løsne bakseteryggane er det i alle fall eitt par skruar som du ser ganske lett når du har tatt ut sitteputa.

 

*har E34 sjølv og har løsna sitteputa mange gongar når eg skal sjekke batteri og anna.*

9390175[/snapback]

 

 

Ok, takk skal du ha, skal ut og sjekke det nå jeg. men du har vell sedan og ikke stv?

9390183[/snapback]

 

Det var jo bare å løfte opp nedre delen av setene, også var det jo 4 skruer for å få ut bakseteryggene altså...

 

Men takk for all hjelpen,

 

Tusen takk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...