Oyle Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei, jeg har et problem med headsettet mitt. Når jeg plugget det i laptoppen, fikk jeg opp en melding der jeg kunne velge mellom forskjellige ting. Er litt usikker på hva disse var. Sist gang klikket jeg på "ikke hvis denne igjen" og så på den som var "merket". (som når du blar i en liste nedover, aner ikke om det var den som den stod på eller noe). Nå funker ikke miccen, og jeg får ikke opp den meldingen igjen, siden jeg trykket den vekk. Lyden i headsettet fungerer som den skal. Headsettet mitt heter "Sunnyline". Lydkortet mitt er SigmaTel Audio, og jeg har driverene sthda.sys. Versjon 5.10.4995.0001 (engelsk). Før, når jeg bare trykket vekk den meldingen som kom opp ved start av dataen, så funket det som det skulle. Nå gjør det det ikke. Håper noen kan hjelpe. På forhånd takk. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kontrollpanel (klassisk visning) > Lyder og lydenheter > Lyd > Lydinnspilling: Volum Håper at "Mikrofon" eller "Microphone" er huket av her. Daniel Lenke til kommentar
Oyle Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 hei Daniel. Takk for svar. Der var alt på, så det var nok desverre ikke det. Ligger inn bildet på gwn så snart jeg får tid. Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå