christofferv Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Hei, Var på klassetur til Hamlagrø (Over Voss), der blant annet "Litejk" her på forumet var med. Knipset eit par bilder av diverse ting, som eg vil poste her for å høre kva andre folk synest om bildene. PS: Bildestørrelsen er liten, pga web-versjon. Heimesida Bilde 1 Bilde 2 Begge bildene er tatt med Canon EOS 350D, Sigma 17-70 F2.8-4.5 På forhånd, takk. Endret 29. august 2007 av cv-trial Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det første vetke jeg helt. Men det andre var litt godt. Spesielt med tanke på steinen i forgrunnen og den greinen som henger litt ned der i toppen.. Ser ut som du kommer ut av skogen og har funnet ungdomskilden.. Passet liksom så bra =) Ellers syntes jeg kansje den steinen ble litt lys og selve plassen rundt fossen for mørk. Vet ikke hvor du ville legge fokuspunkt, men føler den steinen tar litt for mye av bilde. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hm, det første bildet var det mye grå himmel, og mye grønt. nr2 har en fin sløreffekt, men steinen til høyre forstyrrer litt. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Meninga med det første bildet var vel å få frem hvor fort det kan gå fra regn til sol. Bildet av det sløret er eg nok enig i at det blir litt for mykje med den steinen i forgrunnen, men synest og det var litt tøft, blir en slags kontrast mellom hardt og mykt i bildet. Takker for kommentarer Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det andre bildet var veldig spennende. Jeg har sett mange bilder av fosser med lang lukkertid, men ikke noe som ligner på det der. Er enig i at steinen var litt lys på toppen, men mener at det mørke rundt fossen skaper litt av stemninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå